Blog & kantoorruimtetips

Tips, trends en aanbiedingen omtrent kantoorruimte

Voor onder meer tips, trends, vergelijkingsmateriaal van kantoorruimten, inspiratie voor kantoorinrichting, kantooraanbiedingen en nieuws over technologische ontwikkelingen in de kantorenwereld en SKEPP zelf ben je op deze pagina aan het juiste adres. Als je op zoek bent naar kantoorruimte, vind je hier artikelen die jou helpen bij het vinden van het kantoor op de locatie die het best bij jouw bedrijf past.

In de categorie 'Know-how' geven we tips die helpen in de zoektocht naar een nieuw kantoor, bespreken we actuele ontwikkelingen in de kantorenwereld en beantwoorden we de belangrijkste vraagstukken omtrent kantoorruimte. Lees in 'Community' hoe andere bedrijven de zoektocht naar kantoorruimte hebben ervaren. Om je nieuwe kantoorlocatie te kiezen, vind je in 'Local' vergelijkingen tussen kantoren, steden en stadsdelen.

Kijk dan nog even of er een interessante huurkorting voor je loopt in 'Transparent', waarna je inspiratie opdoet voor je nieuwe kantooromgeving in de categorie 'Kantoorinrichting'. En blijf op de hoogte van technologische trends in de kantorenmarkt met artikelen in 'Proptech'. Tot slot nog benieuwd naar actualiteiten binnen ons snelgroeiende bedrijf? Kijk dan bij 'Story' en wie weet huur je binnenkort kantoorruimte bij ons.

Kantoorinrichting

Waarom kan een kantoor niet zonder accessoires?

Accessoires op kantoor; Wist je dat ze niet alleen de sfeer bepalen, maar ook zorgen voor meer werkplezier en een betere akoestiek? Benieuwd hoe dit zit? Lees dan snel verder.

Kantoorinrichting

Wat is het belang van werkzones in jouw kantoor?

Het belang van verschillende werkzones in het kantoor wordt nog vaak onderschat. De kantoorinrichting van een kantoor is zeer belangrijk. Bij SKEPP delen we het kantoor op in 4 activiteit zones namelijk, Connect, Conference, Concentrate en CoWork. Een geslaagde kantoorinrichting zorgt voor meer productiviteit, meer interactie en een betere sfeer. In dit blog lees je alles over verschillende werkzones en waarom jouw kantoor dit ook nodig heeft.

Know-how

Hier moet je op letten bij het inrichten van een vergaderruimte

Zie jij ook op tegen lange vergaderingen? Een saaie en kille omgeving roept geen creativiteit op. Jouw vergaderruimte optimaal inrichten? Lees in dit blog waar jij op moet letten.

Know-how

De hoogte van je bureau instellen? Zo doe je dat!

De hoogte van je bureau instellen is cruciaal. Daarmee voorkom je lichamelijke klachten en werk je productiever. Goede arbeidsomstandigheden zijn niet alleen goed voor jou en je collega’s, maar zijn zelfs wettelijk verplicht! Vaak is het bureau verkeerd of helemaal niet afgesteld in hoogte. Dit zorgt voor onnodige fysieke klachten en is nadelig voor zowel werkgever als werknemer. In dit blog vertellen we je alles over het instellen van de hoogte van jouw bureau!

Know-how

4 redenen om aan de slag te gaan met kabelmanagement

Kabelmanagement is cruciaal op kantoor. Grote kans dat er een jungle van kabels is rondom jouw werkplek. Deze jungle is vaak totaal onnodig en makkelijk weg te werken. Er zijn hier niet voor niks oplossingen voor bedacht. In dit blog lees je waarom je er mee aan de slag moet en wat de voordelen zijn van kabelmanagement!

Kantoorinrichting

Waarom is een flexibele kantoorinrichting belangrijk?

Een flexibele kantoorinrichting zorgt voor flexibel en productief werken. Wil jij een flexibele kantoorinrichting? Lees in deze blog hoe jij zorgt voor een flexibele kantoorinrichting.

Kantoorinrichting

Welke kantoorstijl past bij jouw onderneming?

Welke kantoorstijl past het beste bij jou? Er zijn tegenwoordig veel verschillende kantoorstijlen, maar wat zijn de voordelen van elke kantoorstijl? In dit blog ga je dit lezen! Ook hebben wij een boodschappenlijstje gemaakt voor elke kantoorstijl, handig toch?

Kantoorinrichting

Hoe richt je de ontvangstruimte in?

Zo geef je (potentiële) klanten de juiste indruk over jouw kantoor en diensten! Ben je benieuwd hoe je de ontvangstruimte zo goed mogelijk inricht? In deze blog delen wij onze tips!

Know-how

Het kantoor voor en na corona

Het kantoor vóór corona, het lijkt al zo ver weg. Volle kantoortuinen, de spits tijdens de lunchpauze en bijkletsen met collega’s bij de koffieautomaat. Dit heeft plaatsgemaakt voor een thuiswerkplek, een broodje aan je eigen keukentafel en online meetings. Het komt vast wel eens in je gedachten voorbij: hoe gaat het kantoor er ná corona uitzien? De verdeling tussen thuiswerken en op kantoor, de vergaderingen en natuurlijk de inrichting van het kantoor. Kijk jij met ons vooruit? Met onze tips kun je zelf aan de slag met het kantoor na corona. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Kantoorinrichting

Top 7 zitmeubilair voor kantoor

Zitmeubilair is een belangrijke factor in het werken op kantoor of thuiswerkplek! Niet alleen achter je bureau maar ook in de kantine en vergaderplekken zit je veel. Kies daarom voor kwalitatief zitmeubilair voor zowel design als comfort in jouw kantoorinrichting!

Know-how

Duurzaamheid op jouw kantoor

Duurzaamheid is niet meer uit ons leven weg te denken. Van het kopen van biologische groenten en fruit tot het recyclen van afval, het is allemaal heel normaal. Maar hoe pas je duurzaamheid nou toe op jouw kantoor of thuiswerkplek? Lees het in dit blog!

Kantoorinrichting

Thuiswerk checklist: wat heb je nodig voor het thuiswerken?

Werk jij momenteel vaak vanuit huis? Lees dan onze thuiswerk checklist! Hierin beschrijven wij dé belangrijke elementen die zeker niet mogen ontbreken bij het thuiswerken. Benieuwd welke elementen zo belangrijk zijn? Lees dan gauw verder!