Know-how

Zoek je kantoorruimte? Dan lees je in deze categorie artikelen die jouw zoektocht naar een nieuw kantoor veel gemakkelijker maakt. Bepaal welk gebouwtype het best bij jouw bedrijf past, hoeveel m2 kantoorruimte je nodig hebt in jouw nieuwe kantoor en hoe je kunt besparen op huurkosten. Essentiële informatie voor iedere partij die een nieuw kantoor zoekt!

Als je op zoek gaat naar een nieuwe vestigingslocatie voor jouw bedrijf, is het prettig om kennis op te doen over kantoorruimte voordat je knopen doorhakt over bijvoorbeeld het gebouwtype, de grootte van het kantoor en de locatie. Kom goed beslagen ten ijs, lees deze informatieve artikelen en zorg dat je samen met SKEPP een kantoorruimte vindt dat voldoet aan het beeld dat jij hebt van een droomkantoor!

Know-how

Met deze 6 tips vind jij jouw ideale kantoor

Groeit jouw bedrijf, ben je toe aan een andere bedrijfslocatie of staat er een nieuwe vestiging op de planning? Met de tips in deze blog vind jij binnen no-time de ideale kantoorruimte voor jouw bedrijf.

Know-how

Welke kantoorkeuzes moeten ondernemers maken?

Wat vergeten ondernemers zoal bij het kiezen van een nieuw kantoor? Wij hebben voor jou een opsomming gemaakt met de belangrijkste kantoorkeuzes!

Know-how

Hoe bepaal je de waarde van een kantoorruimte of kantoorinrichting?

Het kiezen van een kantoorruimte of een kantoorinrichting wordt vaak getoetst op basis van kwaliteit en de investering die ertegenover staat. Maar, waarop worden de kwaliteitseisen gebaseerd? Dat lees je hier.

Know-how

Veelgemaakte fouten bij het huren van kantoorruimte

Je hebt de perfecte kantoorruimte gevonden om te gaan huren. Gefeliciteerd! Maar heb je overal wel goed over nagedacht? Heb je bijvoorbeeld alle documenten wel goed gecheckt? Om te voorkomen dat je fouten maakt, hebben wij ze op een rijtje gezet. Wat de meest voorkomende fouten zijn? Dat lees je in dit blog.

Know-how

Kantoortijden: hoe ga jij ermee om?

Kantoortijden, iedereen heeft hiermee te maken, maar hoe is dit eigenlijk ontstaan en hoe ga jij ermee om? Zijn de 9 tot 5 werktijden passé? Of zal dit altijd blijven bestaan? Je leest het in dit blog!

Know-how

Kantoorruimte huren: op welke kosten moet je rekenen?

Er komt veel meer bij kijken dan alleen de maandelijkse huurprijs. In dit blog krijg je een overzicht van alle mogelijke kosten bij het huren van een kantoorruimte!

Know-how

Waarom 24/7 toegankelijkheid van je kantoorruimte past bij deze tijd

Een kantoorruimte die 24/7 toegankelijk is, beschikken jouw werknemers daar al over? In dit blog lees je de pluspunten en eventuele valkuilen van 24/7 toegankelijkheid van de kantoorruimte

Know-how

Flexplekken, trend of iets wat zal blijven?

Flexplekken zijn al een tijdje hot and happening. ze zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Maar is dit nou een trend of iets blijvends? Je leest er alles over in dit blog!

Know-how

Succesvol onderhandelen over huurvoorwaarden van de kantoorruimte doe je zo

Je wilt nooit teveel betalen bij het huren van kantoorruimte. Onderhandel over de huurvoorwaarden! Met dit gratis stappenplan haal jij het meeste uit die onderhandeling!

Know-how

Kantoorruimte huren? Houd rekening met deze cruciale informatie

In dit blog lees je alles over de belangrijkste informatie van een huurovereenkomst. Hierdoor snap je precies wat er in jouw huurovereenkomst staat en kun je zonder twijfel een handtekening zetten.

Know-how

Een nieuwe kantoorruimte: kopen, verbouwen, nieuw bouwen of huren?

Opzoek naar een nieuwe kantoorruimte? Dan zal je een keuze moeten gaan maken tussen kopen, verbouwen, nieuwbouw of huren. In deze blog lees je wat de beste keuze is voor jouw bedrijf!

Know-how

Flexibele werktijden: de voor- en nadelen

Tegenwoordig is flexibel werken is niet meer weg te denken, maar zijn flexibele werktijden voor jouw bedrijf weggelegd? Lees het in dit blog!