Know-how

Zoek je kantoorruimte? Dan lees je in deze categorie artikelen die jouw zoektocht naar een nieuw kantoor veel gemakkelijker maakt. Bepaal welk gebouwtype het best bij jouw bedrijf past, hoeveel m2 kantoorruimte je nodig hebt in jouw nieuwe kantoor en hoe je kunt besparen op huurkosten. Essentiële informatie voor iedere partij die een nieuw kantoor zoekt!


Als je op zoek gaat naar een nieuwe vestigingslocatie voor jouw bedrijf, is het prettig om kennis op te doen over kantoorruimte voordat je knopen doorhakt over bijvoorbeeld het gebouwtype, de grootte van het kantoor en de locatie. Kom goed beslagen ten ijs, lees deze informatieve artikelen en zorg dat je samen met SKEPP een kantoorruimte vindt dat voldoet aan het beeld dat jij hebt van een droomkantoor!

Know-how

De juiste werkhouding

De hele dag zit je op je bureaustoel achter je bureau, maar de juiste werkhouding is ver te zoeken. Na een paar uur op je bureaustoel te hebben gezeten krijg je een zere rug. Heb je wel de juiste zithouding? Wil jij weten wat de juiste werkhouding is? Dat vertellen wij je in dit blog!

Know-how

1,5 meter werkplekken volgens de NEN-spec

De NEN-spec: ergonomische oplossingen voor de oppervlakte en inrichting om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Lees de aanbevelingen in dit blog!

Know-how

Welke kantoorkeuzes moeten ondernemers maken?

Wat vergeten ondernemers zoal bij het kiezen van een nieuw kantoor? Wij hebben voor jou een opsomming gemaakt met de belangrijkste kantoorkeuzes!

Know-how

Staand vergaderen: sneller, gezonder en kostenbesparend

Een vergadering kan beter en efficiënter door staand te vergaderen. Wij zetten de voordelen van staand vergaderen voor je op een rijtje!

Know-how

Hoe bepaal je de waarde van een kantoorruimte of kantoorinrichting?

Het kiezen van een kantoorruimte of een kantoorinrichting wordt vaak getoetst op basis van kwaliteit en de investering die ertegenover staat. Maar, waarop worden de kwaliteitseisen gebaseerd? Dat lees je hier.

Know-how

Verlichting op kantoor, waar let je op?

Verlichting is een belangrijk onderdeel van je kantoor. In de donkere wintermaanden is goede verlichting hard nodig. Maar waar moet je nog meer op letten bij het uitkiezen van verlichting voor in je kantoorruimte? Dat lees je in dit blog!

Know-how

Veelgemaakte fouten bij het huren van kantoorruimte

Je hebt de perfecte kantoorruimte gevonden om te gaan huren. Gefeliciteerd! Maar heb je overal wel goed over nagedacht? Heb je bijvoorbeeld alle documenten wel goed gecheckt? Om te voorkomen dat je fouten maakt, hebben wij ze op een rijtje gezet. Wat de meest voorkomende fouten zijn? Dat lees je in dit blog.

Know-how

4 redenen waarom een kantoor niet zonder accessoires kan

Een plant op het bureau of een schilderij aan de muur op kantoor. Het zijn enkele voorbeelden van accessoires die geschikt zijn voor elke kantoorruimte. Accessoires maken een kantoorruimte helemaal af. Maar wat is het effect van accessoires in een kantoorruimte? Dat lees je in dit blog!

Know-how

Wat leren we van de coronacrisis op de werkvloer?

De coronacrisis heeft een ander beeld gegeven van het werken op kantoor. De pandemie heeft een groot effect op de kantorenmarkt, maar wat hebben we tot nu toe geleerd van de coronacrisis? Lees het hier!

Know-how

7 tips voor een goede teamspirit en samenwerking vanuit huis

Wij zetten 7 tips voor je op een rijtje die de samenwerking en teamspirit tussen je collega’s vanuit huis bevorderen!

Know-how

De 5 meest gemaakte fouten rondom corona op kantoor

Iedereen probeert de 1,5 meter afstand zo goed mogelijk aan te houden op kantoor. Toch is dat soms lastig. Af en toe vergeet je je handen meermaals te desinfecteren per dag. Maar welke fouten worden er nog meer gemaakt op kantoor rondom corona? Dat lees je in dit blog!

Know-how

Kantoortijden: hoe ga jij ermee om?

Kantoortijden, iedereen heeft hiermee te maken, maar hoe is dit eigenlijk ontstaan en hoe ga jij ermee om? Zijn de 9 tot 5 werktijden passé? Of zal dit altijd blijven bestaan? Je leest het in dit blog!