Geen thuiswerkplek? Huur een eigen werkplek!

  • Door Wouter Stens
  • vrijdag 27 november 2020

Altijd al een eigen werkplek willen huren? Of heb je meer behoefte aan een flexwerkplek of een kantoorkamer? Deze termen zijn allemaal vergelijkbaar, maar toch zijn er vele verschillen tussen deze soorten werkplekken! Kom achter deze verschillen bij het lezen van dit blog. Verder lees je waarom thuiswerkers juist nu een werkplek gaan huren en hoe jij een werkplek huurt via de SKEPP website. Lees dus snel verder!


Voor welke soort werkplek kies jij?

Wat zijn nou de verschillen tussen een werkplek en een flexplek? Het verschil tussen een werkplek en een flexwerkplek is niet de ruimte, maar de beschikbaarheid. Bij het huren van een werkplek ben jij verzekerd van jouw eigen vaste plek. Vaak is een vaste werkplek uitgerust met bureau en een locker, zodat jij jouw eigen spullen veilig kan opbergen. Wel zo handig toch? Kies je toch voor een flexplek? Dan mag je gebruik maken van de beschikbare plekken in een openbare kantoorruimte. Het voordeel van een flexplek is de lage huurprijs en natuurlijk de hoge flexibiliteit. Ga jij voor een flexplek of een werkplek?

Jouw eigen flexwerkplek

Gebruik jij de werkplek voor de gehele week of voor een paar dagen?

Wat is een kantoorkamer?

Behoefte naar jouw eigen afgesloten kantoorkamer? Veel mensen weten het verschil tussen een kantoorkamer en een werkplek niet. Het verschil tussen beide is de ruimte zelf. Een kantoorkamer is qua oppervlakte groter dan een werkplek. Een kantoorkamer is vaak een afgesloten ruimte terwijl werkplekken soms een klein stukje zijn van een openbare ruimte. Met een kantoorkamer heb jij dus een ruimte helemaal voor jezelf! Nuttig, toch?

Voordelen van het werken in een aparte kantoorkamer

Het werken in een aparte kamer draagt bij aan het effectief werken. Een werkplek waar je kunt focussen en afzonderen is hierbij noodzakelijk. Akoestiek speelt een grote rol bij een aparte kantoorkamer. Geluiden van buitenaf kunnen jou afleiden van je werk, wat enorm negatief is voor de productiviteit. Een goede akoestiek in jouw aparte kantoorkamer heeft vele voordelen. Zo ben je beter geconcentreerd, ervaar je minder werkstress en is er meer productiviteit. Genoeg redenen dus om een aparte kantoorkamer te huren!

Waarom thuiswerkers juist nu werkplekken huren

We werken momenteel vaak thuis en spenderen hierdoor veel tijd in onze thuiswerkplek. Heb jij thuis geen geschikte ruimte voor een thuiswerkplek? Dan is het huren van een werkplek of een kantoorruimte juist aantrekkelijk. De werkruimte heeft veel effect op de manier hoe jij te werk gaat. Het is daarnaast ook niet ergonomisch verantwoord om aan de keukentafel te werken. 

Als je thuis geen goede ruimte kunt vinden, dan is het verstandig om een aparte kantoorkamer te huren. Benieuwd naar de opties bij jou in de buurt? Neem dan een kijkje naar de ‘’kantoor huren’’ pagina en selecteer jouw stad/plaats. Ga op zoek naar jouw ideale werkplek!


Huur nu een eigen kantoorkamer bij jou in de buurt!

Waarom een werkplek huren bij SKEPP?

Je ontvangt persoonlijk en eerlijk advies bij SKEPP. Wij helpen jou graag bij de zoektocht naar jouw droomwerkplek. Je geeft jouw wensen aan en wij gaan kosteloos op zoek naar de gewenste werkplek die voldoet aan jouw eisen. Bijkomend voordeel; wij doen dat binnen één werkdag en geheel vrijblijvend! Bij SKEPP kun je ook terecht voor de inrichting van jouw werkplek of voor het kopen, huurkopen of huren van kantoormeubilair. SKEPP is jouw bemiddelaar bij het vinden van een werkplek, handig toch?

Een werkplek bij jou in de buurt vinden? 

Via de SKEPP huren pagina vind je eenvoudig werkplekken. Op deze pagina kan jij geschikte kantoorruimten vinden die voldoen aan jouw wensen en behoeften. Hierin kun je de metrage, de prijs en de voorzieningen bepalen die jij graag bij jouw werkplek wilt hebben. Bekijk hieronder hoe jij op een werkplek filtert, zodat jij niet de verkeerde kantoorruimten gaat zien.

#1 ✅ Ga naar de SKEPP huren pagina

Op de SKEPP huren pagina vind je duizenden kantoorruimten in veel verschillende Nederlandse plaatsen. In deze steden kun jij kantoorruimten, werkplekken, kantoorkamers en flexwerkplekken vinden. Op zoek naar een (flex)werkplek? Filter dan alleen op ‘’(Flex)werkplekken’’. Nu zie jij alleen de kantoorruimten die je graag wilt zien. Bekijk alle werkplekken bij jou in de buurt totdat jij de beste optie tegenkomt!

Filteren op werkplekken in jouw omgeving

Filter eenvoudig op de werkplek die jij graag wilt zien!

#2 ✅ Huurinformatie opvragen

Nu dat je jouw gewenste werkplek hebt gevonden, is de tweede stap het opvragen van huurinformatie van deze werkplek. Wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Hierin geven wij jou alle informatie die je nodig hebt om jouw gewenste werkplek te gaan huren. Bij sommige ruimten is het zelfs mogelijk om gelijk te huren! Vul je gegevens in en ontvang direct per e-mail jouw huurcontract. Onderteken deze digitaal en de verhuurder neemt contact met je op. Toch nog vragen? Neem dan contact met ons op!

#3 ✅ Verder contact met de verhuurder

Nadat jij jouw contract hebt ondertekend, neemt de verhuurder zo snel mogelijk contact met je op. Zaken die meestal besproken worden zijn facturatie, toegang en verdere afspraken tijdens de huurperiode. Zijn er toch nog dingen onduidelijk? Neem dan contact op met de verhuurder of neem contact op met ons. Wij helpen je graag bij iedere situatie! Heeft de verhuurder ook de huurovereenkomst getekend? Gefeliciteerd, want dan heb jij jouw nieuwe werkplek gerealiseerd!

Jouw nieuwe kantoorkamer

Huur jij binnenkort een kantoorkamer of werkplek?

Meubilair voor jouw werkplek

Voor het werken aan een werkplek heb je natuurlijk meubilair nodig om productief te blijven. In sommige werkplekken staat al meubilair, maar dat is niet altijd het geval! Wil je ergonomisch werken? Ga dan voor een elektrisch verstelbaar zit-sta bureau met een comfortabele en ergonomische bureaustoel. Hiermee creëer jij de ergonomische basis voor jouw nieuwe werkplek! Je hebt ook de optie om te investeren in een complete thuiswerkset. Hiermee heb je gelijk een bureau en een bureaustoel voor jouw werkplek, handig nietwaar?

Ga jij voor een werkplek of voor een kantoorkamer?

In deze onzekere tijden hebben veel thuiswerkers de behoefte om een fysieke werkplek of kantoorkamer te huren. Ga je voor een kantoorkamer of een werkplek? In dit blog heb jij over het verschil tussen beide kunnen lezen. Verder heb je kunnen lezen over de voordelen van het werken in een aparte kamer. 

Via de SKEPP huren pagina vind je eenvoudig een geschikte werkplek of kantoorkamer! Benieuwd of SKEPP iets voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op, wij sturen binnen één werkdag een mailtje naar je toe met kantoorruimten die het best passen bij jouw wensen en behoeften! Kom nu in actie!


Neem nu contact met ons op!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorinrichting of zoek je enkel wat meubilair voor je kantoor? Ga dan voor Officeplanner! Je richt zelf virtueel je droomkantoor in of vraagt een persoonlijk inrichtingsvoorstel aan door onze Personal Designer. Daarnaast kun je ook direct meubilair bestellen in de webshop. Meer weten over de mogelijkheden van Officeplanner? Download dan gratis de brochure, lees meer over de ongekende flexibiliteit van Officeplanner en wie weet heb jij binnen no-time jouw droominrichting!

Download brochure