Ondertussen weet je vast wel dat SKEPP in heel Nederland en andere landen kantoorruimte aanbieden, maar wist je ook dat wij in de stad Amsterdam de meeste kantoorpanden aanbieden? Omdat dit aanbod elke dag verandert, willen we je graag vertellen over enkele kantoorpanden die pas geleden aan ons aanbod zijn toegevoegd. We vertellen je er meer over in dit blog!
Amsterdam is in Nederland de meest geliefde stad om kantoorruimte te huren. Het is namelijk niet alleen de hoofdstad van Nederland, maar telt ook de meeste inwoners, namelijk 862.965 mensen op 1 januari 2019. Ook telt de stad ruim 125.790 bedrijven, waarvan de meesten in de sector ‘zakelijke dienstverlening’ te vinden zijn.
Het grootste aanbod van kantoorpanden van SKEPP bevindt zich in Amsterdam.
Als je ervoor kiest om je bedrijf te vestigen in Amsterdam, maak je gelijk gebruik van meerdere voordelen. Zo is Amsterdam uitermate goed bereikbaar, met 11 treinstations en Schiphol Airport op slechts 23 kilometer afstand. Ook lopen er 25 buslijnen in de stad en zijn er 500 tramhaltes te vinden.
Door de aanwezigheid van 2 universiteiten en 14 hogescholen kun je gebruik maken van de kennis-overflow die hierdoor ontstaat. Dankzij de aanwezigheid van het hoger onderwijs is het ook gemakkelijker om nieuw personeel te werven. Meer voordelen van het vestigen van je bedrijf in de buurt van een hogeschool of universiteit lees je in het blog ‘Een kantoorruimte huren dichtbij een hogeschool of universiteit, doe er je voordeel mee’.
Huren in het centrum van Amsterdam
Ons eerste kantoorpand bevindt zich in het centrum van Amsterdam. Hierdoor is dit kantoorpand minder geschikt als je graag met de auto naar kantoor reist, maar als je in Amsterdam of omstreken woont, kun je gemakkelijk met de fiets of het openbaar vervoer naar dit kantoorpand reizen.
Als je voor een kantoorruimte aan de Leidsestraat 32 kiest, kies je niet alleen voor een centrale locatie, maar ook voor een rijk uitgerust kantoorpand, dat van alle gemakken voorzien is. Zo huur je namelijk een gehele kantoorvloer van 225 m2 voor €15.000,-, inclusief diverse services en faciliteiten.
Als je kiest voor een kantoorpand in het centrum van Amsterdam, kies je voor een ideale bereikbaarheid met het openbaar vervoer.
Zo is er 24/7 toegankelijkheid en kun je gebruik maken van de diverse vergaderruimtes die het kantoorpand rijk is. Bovendien is het kantoorpand zeer goed beveiligd en heb je op elke vloer een eigen thermostaat tot je beschikking, waardoor je altijd de ideale temperatuur op kantoor hebt.
Met deze plattegrond zie je in één oogopslag wat er mogelijk is in het kantoorpand aan de Leidsestraat 32.
De kantoorruimte ligt op loopafstand van meerdere restaurants, waar je na werktijd een hapje kunt eten of een drankje kunt doen met je collega’s of klanten. Ook ligt de dichtstbijzijnde tramhalte om de hoek van het kantoorpand en bevind je je binnen enkele minuten op de A10.
Werken aan de Amsterdamse grachten
Een ander kantoorpand in het centrum van Amsterdam, is het kantoorpand aan de Achtergracht 4. Dit ruime kantoorpand is opgedeeld in kleinere kantoorruimtes, waar jij en je collega’s perfect kunnen werken. Ook beschikt het kantoorpand over meerdere ruime vergaderruimtes, waar je gebruik van kunt maken.
Het kantoorpand kijkt uit op een kleine gracht en ligt in een levendige buurt. Na het werk loop je snel samen met je collega’s de stad in voor een hapje of een drankje. Dit is natuurlijk ook zeer gemakkelijk als je klanten over de vloer krijgt. Het InterContinental Amstel Hotel ligt namelijk op loopafstand van het kantoorpand.
Bij het kantoorpand aan de Achtergracht 4 zijn diverse indelingen mogelijk, welke je passend kunt maken aan de behoeften van jouw bedrijf.
Dit kantoorpand ligt in een zeer populaire buurt. Enkele bedrijven die zich ook gevestigd hebben in het centrum van Amsterdam, zijn Mollie Payments, Snapchat en Booking.com. Als je een kantoorruimte huurt, ben je dus niet alleen verzekerd van een grote kennis-spillover, maar ook een goede bereikbaarheid.
Omring jezelf met grote namen en laat je beïnvloeden door hun succes.
Om de hoek stoppen namelijk meerdere tramlijnen, waaronder 2, 11, 12, 13 en 17, maar ook de Noord-Zuidlijn. Je stapt namelijk gemakkelijk op bij halte Rokin. Als je liever met de auto naar het werk reist, is dit geen enkel probleem. Je parkeert namelijk gemakkelijk in de parkeergarage bij het kantoorpand en je bevindt je binnen 10 minuten op de A10.
Dankzij de lichte kleuren en het vele daglicht zijn de kantoorruimtes aan de Keizersgracht 119 omgetoverd tot prettige werkruimtes.
Wil je niet in het centrum van Amsterdam een kantoorruimte huren, maar ga je liever voor bijvoorbeeld de Grachtengordel? Neem dan eens een kijkje bij het kantoorpand aan de Keizersgracht 119. Dit rijk uitgeruste kantoorpand is zeer modern ingericht, met grote ramen en zwarte accenten. Dankzij de glazen stalen deuren wordt er een industrieel karakter gecreëerd.
Dit kantoorpand ligt tussen de Dam en de Jordaan, waardoor de ligging zeer centraal is. Bovendien ligt het kantoorpand vlakbij de bekende Negen Straatjes, een leuk winkelgebied, en kunnen bezoekende klanten en partners gemakkelijk overnachten in het nabije Hilton Double Tree of het Pullitzer Hotel. Ook reis je snel met de tram of de bus naar het centraal station.
In het kantoorpand aan de Keizersgracht 119 vind je de ideale combinatie tussen karakter en modern.
Het moderne kantoorpand beschikt bij alle verdiepingen over ramen aan weerszijden, waardoor er altijd genoeg daglicht is. Bovendien beschikt het kantoorpand over een grote tuin en 24/7 toegang, waardoor je kunt werken wanneer het jou uitkomt. Deze en nog meer voordelen zitten allemaal bij de prijs is, services zijn namelijk inbegrepen bij de maandelijkse huurprijs.
Vind jouw ideale kantoorruimte in Amsterdam!
Ben je op slag verliefd geworden op één van de kantoorpanden die genoemd worden in dit blog, maar wil je graag meer informatie of ben je op zoek naar een ander kantoorpand in Amsterdam? Neem gerust contact op met één van onze vastgoedconsultants. Zij helpen je graag bij al je vragen en je zoektocht naar het perfecte kantoorpand in Amsterdam!
Neem contact op!