Kantoorruimte huren Amsterdam Nieuw-West, Postjesweg 175

5 (1 beoordelingen)
Voorzieningen
  • Airconditioning
  • Gratis WiFi
  • Lift
  • Bureau
  • Parkeergelegenheid
  • Postadres
  • Koffie/thee
  • Fietsenstalling
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Sociaal hart
  • Vergaderplek
  • Internetmogelijkheden
  • Pantry
  • Lunchvoorziening
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Postjesweg 175 in Amsterdam Nieuw-West

Er is op dit moment helaas niets beschikbaar in dit kantoorpand. Bekijk andere kantoren uit het aanbod van SKEPP of neem contact op met onze vastgoedconsultants voor gratis advies.

Bekijk de andere kantoorruimten te huur in Amsterdam Nieuw-West!

Deze bedrijven gingen jou voor

Smiths Vrumona Greater Agap2 KPMG Landstede Adwise REB Twentepoort Jellyfish Voetbalprimeur Western Digital Pieter Pot Lemonade Vazquez Duracell Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Postjesweg (Nieuw-West)

In de buurt Overtoomse Veld ligt dit reeds gerenoveerde kantoorpand dat stamt uit het jaar 1961. Een buurt met veel gezellige horecagelegenheden. Na werktijd kun je culinair genieten bij El Pescado of een kopje koffie drinken bij bar VLLA. Het betreft een prachtige kantoorlocatie nabij het Rembrandtpark in Amsterdam. De totale oppervlakte van het kantoorpand is 3710 m2. 

Huurprijzen, kantoor Postjesweg, Amsterdam

In dit kantoorpand huur kantoorruimte op maat. Let op: momenteel zijn er slechts 2 ruimten beschikbaar. Dit betreffen ruimten van 270 m2 en 380 m2. Deze ruimten zijn al te huur vanaf €90,- per m2 per jaar. Je ontvangt in dit kantoorgebouw het meest gunstige huurtarief wanneer je besluit om tenminste 1 jaar kantoorruimte te huren. 

Postjesweg: een diversiteit aan huurders en een gemeenschappelijke pantry

Momenteel huren al vele bedrijven een kantoorruimte aan de Postjesweg in Amsterdam. Denk hierbij aan een reisbureau, een adviesbureau en diverse zorginstellingen. Bedrijven uit iedere branche zijn vrij een kantoorruimte te huren in dit kantoorpand! Verder beschikt het pand over een gezamenlijke pantry. Hier kun jij ’s middags je lunch bereiden om vervolgens gezellig met medehuurders te gaan lunchen. 

Locatie en bereikbaarheid, Postjesweg, Amsterdam

Het zal je vast niet verbazen, maar dit pand in Amsterdam is uitstekend te bereiken met het openbaar vervoer. Het beste kun je uitstappen bij treinstation Amsterdam Lelylaan. Vanaf hier is het slechts 13 minuten lopen naar jouw kantoorruimte. Dit stukje kun je ook afleggen met de bus, deze stopt bij bushalte M. Bauerstraat, direct voor het kantoorgebouw gelegen. Met de auto ben je vanaf de A10 in enkele minuten op kantoor. Ideaal als er zakenpartners langskomen. 

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Postjesweg?

Zie jij jezelf al werken in dit reeds gerenoveerde kantoorgebouw? Heb jij een grote onderneming en kun je wel een kantoorruimte van 270 m2 of 380 m2 gebruiken? Wacht dan niet langer en kom snel langs om een kijkje te nemen. Plan hiervoor gratis een rondleiding in!


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

C

Mooie lichte ruimten in een gezellige buurt

Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Postjesweg 175

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen