Kantoorruimte huren Amsterdam Amstel, Wibautstraat 135
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Lift
- Opslagruimte
- Postverwerking
- Oplaadpunt auto
- Gratis WiFi
- Belruimte
- Parkeergelegenheid
- (Flex)werkplekken
- Postadres
- Koffie/thee
- Fietsenstalling
- Printen
- Sociaal hart
- Vergaderplekken
- Pantry
- Internetmogelijkheden
- Lunchvoorziening
- 24/7 toegang
Dit is nu nog beschikbaar aan Wibautstraat 135 in Amsterdam Amstel
Beschikbaarheid bijgewerkt:Deze bedrijven gingen jou voor
Kantoorruimte huren aan de Wibautstraat in Amsterdam (Oost)
In de buurt Frankendael staat dit snelgroeiende bedrijvenpark aan de Wibautstraat in Amsterdam Oost. Kantoorruimte is te huur in het kantoorpand dat gebouwd is in het jaar 1964. In het zogeheten Knowledge Mile van Amsterdam zijn nog enkele kantoorruimtes voor de verhuur beschikbaar. Deze Knowledge Mile is een initiatief van de gemeente om de slimste straat van Nederland te creëren. Het kantoorpand kent een totaal perceeloppervlakte van 1119 m2. Op dit moment huren veelal financiële bedrijven kantoorruimte in dit kantoorgebouw aan de Wibautstraat. Maar daarnaast hebben ook diverse adviesbureaus en een softwareontwikkelaar hun plekje hier gevonden.
Huurprijzen
Op dit moment zijn er nog 2 type kantoorruimtes beschikbaar voor de verhuur. In dit eigentijdse kantoorpand aan de Wibaustraat in Amsterdam huur je een kantoorruimte van 23 m2 of 32 m2. De minimale huurperiode wordt samen met jou besproken maar een huurtermijn van minimaal 6 maanden is financieel het meest aantrekkelijk. Je betaalt een maandelijks bedrag van €1250,- voor de ruimte van 23 m2 en de ruimte van 32 m2 is al te huur voor maar €1750,-. Niet gek voor Amsterdamse begrippen.
24/7 toegankelijk en schoonmaak
In dit pand aan de Wibautstraat in Amsterdam Oost huur jij kantoorruimte zonder verdere zorgen. Het vernieuwde pand biedt namelijk uitgebreide faciliteiten en services. De kantoorruimtes zijn voorzien van voldoende daglicht en 24/7 toegankelijk voor jou als huurder. Daarnaast zijn er printvoorzieningen aanwezig en maak je in dit kantoorgebouw gebruik van een razendsnelle internetverbinding. De algemene ruimtes worden dagelijks voor je schoongemaakt en zelfs over de schoonmaak van jouw eigen kantoorruimte hoef je je geen zorgen te maken. Deze wordt namelijk ook een keer in de week voor je schoongemaakt, dit alles bij de prijs inbegrepen. Even toe aan wat rust? Maak dan gebruik van de koffiecorner of de fijne huiskamer.
Locatie en bereikbaarheid
Over de locatie en bereikbaarheid van dit kantoorpand aan de Wibautstraat in Amsterdam Oost, hoef jij je als ondernemer geen zorgen te maken. Met de Ringweg A10 om de hoek zit jij binnen no-time op je bureaustoel. Tevens is de binnenstad van Amsterdam via de Wibautstraat uitstekend te bereiken. Met diverse restaurantjes, winkels, lunchrooms en koffiebarretjes in de nabije omgeving is er altijd wel iets te beleven! Daarnaast ligt het kantoorgebouw naast het Amstel Station. Hier vertrekken dagelijks tientallen treinen, metro’s en trams. Ook zijn er directe verbindingen naar Amsterdam Centraal Station, Schiphol, Utrecht en Rotterdam. Ideaal toch?
Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Wibautstraat in Amsterdam Oost?
Zie jij jezelf al werken in een kantoorruimte in het Knowledge Mile van Amsterdam Oost aan de Wibautstraat? Wacht dan niet langer en kom snel een kijkje nemen in dit mooie kantoorpand. Plan vandaag nog een rondleiding bij ons in, gratis en geheel vrijblijvend. Wij helpen je graag verder in de zoektocht naar de juiste kantoorruimte aan de Wibautstraat
Lees wat anderen vinden van deze locatie
Josje
Kantoorruimtes waar een hele prettige sfeer hangt, super
Kersten
Leuk ingericht met planten en meubels van deze tijd!
Prettige werksfeer, fijne omgeving, alles prima geregeld in dit kantoorpand
Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!
Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Wibautstraat 135
Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.
Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop