All-in huurprijs

Een all-inclusive huurprijs bij kantoorruimte is een huurprijs zonder bijkomende kosten ten aanzien van gas/water/elektriciteit, receptiediensten, parkeerplaatsen en het gebruik van vergaderruimten. Het wordt vaak gehanteerd door kantoorconcepten.


Een all-inclusive vakantie kennen we allemaal, maar wat is een all-inclusive huurprijs bij kantoorruimte? En wanneer betaal je een all-in huurprijs? Heeft een all-inprijs nu met name voordelen of kleven er ook nadelen aan? Allemaal vragen die voor jou als (potentiële) huurkandidaat interessant zijn. Op deze pagina behandelen we deze vragen en geven we je gerichte antwoorden. Natuurlijk kun je ook gewoon contact opnemen met onze vastgoedconsultants. Altijd gratis en geheel vrijblijvend.

Wat is een all-inclusive huurprijs voor kantoorruimte?

De traditionele prijsstelling in de kantorenmarkt betreft een huurprijs per m2 per jaar. Daarnaast betaal je aanvullend servicekosten. Deze servicekosten worden in rekening gebracht voor de kosten die de verhuurder maakt voor gas/water/elektriciteit, de afvalstoffenheffing(en) en eventueel receptiediensten. De all-inclusive huurprijs bij kantoorruimte is een eenvoudige prijsvariant van de traditionele huurprijsstelling in de kantorenmarkt.

Doorgaans zitten onderstaande kosten in een all-inclusive huurprijs verwerkt:

  • Gas/water/elektriciteit
  • Internet en telefonie
  • Receptiediensten
  • Afvalstoffenheffingen
  • Meubilair
  • Schoonmaak

Maar soms komen wij bij SKEPP tegen dat verhuurders zelfs deze voorzieningen en diensten bij in de all-in huurprijs verrekenen:

  • Parkeerruimte
  • Gebruik vergaderruimte
  • Elke dag lunch

Kijk altijd goed in je huurvoorstel of voorgestelde servicelevel agreement om te checken welke diensten en leveringen bij in jouw all-in huurprijs verrekend zijn. Twijfel je? Neem dan vrijblijvend contact op met SKEPP.

Wanneer berekent de verhuurder een all-in huurprijs?

Een all-inclusive huurprijs is met name gebruikelijk in de zogenoemde servicelevel agreements (SLA's) voor kantoorruimte. Een SLA voor kantoorruimte is een vereenvoudigd huurcontract welke regelmatig wordt toegepast bij het verhuren van flexwerkplekken of kantoorkamers.

Meer informatie rondom een all-inclusive huurprijs?

Wil jij weten of je een all-inclusive huurprijs of toch een andere prijsvorm gaat betalen? Heb je andere vragen over de voor- en/of nadelen van een all-inclusive huurprijs? Neem geheel vrijblijvend contact op met de gecertificeerde vastgoedconsultants van SKEPP. Wij helpen je altijd gratis en met veel enthousiasme. Telefonisch zijn we te bereiken op 085-8770519 of per e-mail via info@skepp.nl

Lees ook de volgende blogs eens

Kantoorinrichting met Officeplanner

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorinrichting of zoek je enkel wat meubilair voor je kantoor? Ga dan voor Officeplanner! Je richt zelf virtueel je droomkantoor in of vraagt een persoonlijk inrichtingsvoorstel aan door onze Personal Designer. Daarnaast kun je ook direct meubilair bestellen in de webshop. Meer weten over de mogelijkheden van Officeplanner? Download dan gratis de brochure, lees meer over de ongekende flexibiliteit van Officeplanner en wie weet heb jij binnen no-time jouw droominrichting!

Download brochure