Kantoorruimte huren Apeldoorn, Roggestraat 111

5 (4 beoordelingen)
Voorzieningen
  • Airconditioning
  • Gratis WiFi
  • Lift
  • Opslagruimte
  • Postverwerking
  • Oplaadpunt auto
  • Parkeergelegenheid
  • Bureau
  • Postadres
  • Fietsenstalling
  • Koffie/thee
  • Printen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Sociaal hart
  • Vergaderplek
  • Receptie
  • Pantry
  • Internetmogelijkheden
  • Lunchvoorziening
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Roggestraat 111 in Apeldoorn

Beschikbaarheid bijgewerkt:
Beschikbare (flex)werkplekken
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: 5 dagen per week beschikbaar
    Huurprijs: € 250 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
Beschikbare kantoorkamers
  • unit 2.09

    Ruimte: 44 m2
    Huurprijs: € 1.250 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • unit 2.06

    Ruimte: 44 m2
    Huurprijs: € 1.250 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • unit 2.13

    Ruimte: 44 m2
    Huurprijs: € 1.250 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • unit 2.01

    Ruimte: 73 m2
    Huurprijs: € 2.000 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Unit 105

    Ruimte: 84 m2
    Huurprijs: € 2.250 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Unit 101

    Ruimte: 98 m2
    Huurprijs: € 2.750 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Smiths Vrumona Greater Agap2 KPMG Landstede Adwise REB Twentepoort Jellyfish Voetbalprimeur Western Digital Pieter Pot Lemonade Vazquez Duracell Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Roggestraat (Centrum)

Ben je op zoek naar een kantoorruimte in het centrum van Apeldoorn? Dan is het verstandig om eens een kijkje te gaan nemen in dit moderne kantoorgebouw aan de Roggestraat. Dit kantoorgebouw is gebouwd in 2001 en heeft een totale oppervlakte van ruim 5500 m2. Het pand beschikt over huurders uit verschillende branches, bijvoorbeeld: werving & selectie bureaus, IT-bedrijven, marketingbedrijven maar ook een fysiotherapeut. Een breed scala aan huurders. Je huurt hier bij een tof kantoorconcept met diverse faciliteiten en meerdere luxe services. Een plek waar jij en je werknemers zich absoluut thuis zullen voelen! 

Huurprijzen, kantoor Roggestraat, Apeldoorn

Dit onlangs volledig gerenoveerde kantoorgebouw biedt voor iedere onderneming een geschikte plek om te werken. Je kunt hier bijvoorbeeld een werkplek huren, ideaal voor zzp'ers maar ook kantoorkamers van 23 m2 tot 100 m2 voor middelgrote ondernemingen. Voor een kantoorkamer met 3 werkplekken betaal je slechts €250,- per persoon per maand. Hoe meer werkplekken je huurt, hoe lager de prijs per werkplek. Eerlijke deal, toch? Behoefte aan een groter kantoor? Huur dan een kantoorruimte op maat (>100 m2) in dit moderne en eigentijdse kantoorgebouw te Apeldoorn! Een kantoorruimte voor 10 personen is al te huur vanaf slechts €2000,- per maand!

Roggestraat: receptionele ondersteuning, verse lunch en voldoende parkeerruimte

Maak je over het serviceniveau en de aanwezige voorzieningen geen zorgen! De receptionisten ondersteunen je met secretariële werkzaamheden en iedere dag staat er verse lunch klaar in het bedrijfsrestaurant. Twee voorbeelden van de luxe binnen dit kantoor. Daarnaast zijn er meerdere lounges, een sociaal hart, pantry’s en is er zelfs een douche aanwezig. Wanneer je in dit full-service kantoorpand een werkplek of kantoorruimte huurt, kun je gratis gebruik maken van het sociale hart, de koffiebar en de meeting rooms. Naast het kantoorgebouw bevindt zich een parkeergarage met 700 (!) parkeerplaatsen waar huurders van dit kantoorpand de auto kunnen parkeren. Leuke bijkomstigheid: wanneer je een werkplek of kantoorruimte huurt in dit kantoorpand kun je gebruik maken van een app om bijvoorbeeld vergaderruimten te reserveren. 

Locatie en bereikbaarheid, Roggestraat, Apeldoorn

Met een ligging in het centrum van Apeldoorn bevindt het kantoorpand zich in een bruisende en gezellige omgeving. Vanaf het kantoorpand loop je zo de winkelstraten van Apeldoorn in vol met winkels, restaurants en terrasjes. Door de ligging in het centrum is het kantoorpand ook nog eens uitstekend bereikbaar. Er liggen meerdere bushaltes in de buurt en NS-station Apeldoorn ligt op een kwartiertje lopen. Uiteraard is het ook mogelijk om per lijnbus van of naar het treinstation te reizen. Daarnaast zijn de snelwegen A1 en A50 in ruim 10 minuten te bereiken met eigen vervoer. 

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Roggestraat in Apeldoorn? 

Ben je nieuwsgierig geworden naar dit kantoorpand en wil je wel eens een kijkje nemen? Plan dan direct een rondleiding in voor dit kantoorpand in het centrum van Apeldoorn. Dit is geheel gratis en vrijblijvend.


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

R

Vet zeg!!

G

Dit pand en de kantoorruimtes voldoen echt aan álle verwachtingen, helemaal super!

I

Wat een hip concept is hier opgezet!

Hier zouden meerdere kantoorpanden een voorbeeld aan kunnen nemen. Erg aantrekkelijk om hier een werkplek of kantoorruimte te huren.

L

De eerste woorden die bij mij opkomen bij het zien van dit pand zijn; modern, strak, warm, representatief!

Ik ben onder de indruk, wauw!



Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Roggestraat 111

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen