Kantoorruimte huren Amsterdam Grachtengordel, Keizersgracht 121

5 (1 beoordelingen)
Voorzieningen
  • Gratis WiFi
  • Lift
  • Parkeergelegenheid
  • (Flex)werkplekken
  • Postadres
  • Koffie/thee
  • Printen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Sociaal hart
  • Vergaderplekken
  • Pantry
  • Internetmogelijkheden
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Keizersgracht 121 in Amsterdam Grachtengordel

Beschikbaarheid bijgewerkt:
Beschikbare kantoorruimten
  • Kantoorruimte

    Ruimte: 32 personen
    Huurprijs: € 21.000 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorruimte

    Ruimte: 33 personen
    Huurprijs: € 21.000 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Smiths Vrumona Greater Agap2 KPMG Landstede Adwise REB Twentepoort Jellyfish Voetbalprimeur Western Digital Pieter Pot Lemonade Vazquez Duracell Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Keizersgracht in Amsterdam

Een kantoorruimte huren aan de Keizersgracht in Amsterdam? Dit kantoorpand zit aan de grachtengordel- west. Dit authentieke pand geeft uitzicht op de grachten van Amsterdam. Dit kantoorpand heeft vele voorzieningen waar je gebruik van kunt maken als je de werkplek huurt. De werkplek aan de Keizersgracht is gemeubileerd en voorzien van alle gemakken.

Huurprijzen

Het kantoorpand heeft 981 m2 beschikbaar om te huren. Dit maakt het kantoorpand geschikt voor 155 personen. Je huurt de kantoorruimte voor €75.000,- per maand. Deze prijs is inclusief de servicekosten. Als je deze kantoorruimte aan de Keizersgracht huurt, mag je gebruik maken van alle aanwezige voorzieningen. Zo is er een vergaderzaal aanwezig waar je in alle rust een meeting kunt houden.

Pantry, 24/7 toegankelijk, vergaderzaal

Dit kantoorgebouw aan de Keizersgracht in Amsterdam beschikt niet alleen over een eigen pantry en mogelijkheden tot het verkrijgen van koffie en thee. Maar een groot voordeel van deze kantoorruimte is, dat de ruimte 24/7 toegankelijk is zodat je wanneer je deze werkplek huurt,  zelfs in de avond terecht kunt. Daarnaast heeft deze kantoorruimte een eigen vergaderzaal waar je in alle rust vergaderingen kunt houden.

Locatie en bereikbaarheid

Midden in het centrum van Amsterdam vind je dit authentieke kantoorpand aan de Keizersgracht. Het pand is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Je stapt zo vanuit je kantoorpand de grachtengordel op waar allerlei leuke restaurantjes te vinden zijn. 

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Keizersgracht in Amsterdam?

Kun jij niet wachten om het kleurrijke kantoorpand aan de Keizersgracht in Amsterdam te huren? Plan dan nu gratis en vrijblijvend een rondleiding in. Voor meer informatie mag je altijd contact opnemen met de vastgoedconsultants van ons, wij helpen je graag.


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

K

Wat een genot om hier te huren.

Alles is voor je geregeld, het meubilair, faciliteiten en nog veel meer. Het pand bevindt zich op een fijne locatie, erg centraal liggend in Amsterdam. De perfecte plek voor mijn onderneming!

Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Keizersgracht 121

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen