Kantoorruimte huren Amsterdam Centrum, 's-Gravenhekje 1A

Voorzieningen
  • Bureau
  • Internet
  • Koffie/thee
  • Printen
  • Vergaderplek
  • KVK-inschrijving
  • Postadres
  • Keuken
  • Parkeren
Bereikbaarheid
  • Bushalte Amsterdam, IJtunnel 4 min. lopen (0,3 km)
  • Metrostation Amsterdam, Mr. Visserplein 10 min. lopen (0,7 km)
  • Treinstation Amsterdam Centraal 9 min. lopen (0,8 km)
  • Metrostation Nieuwmarkt 8 min. lopen (0,6 km)
  • Park 9 min. lopen (0,7 km)
  • Sportschool 1 min. lopen (0,1 km)
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan 's-Gravenhekje 1A in Amsterdam Centrum

Beschikbare kantoorkamers
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan het ’s Gravenhekje in Amsterdam (Centrum)

Aan het ’s Gravenhekje in Amsterdam in de buurt Nieuwmarkt/Lastage staat dit eigentijdse kantoorpand dat gebouwd is in het jaar 1642. Het is een authentiek kantoorgebouw dat sinds 1987 officieel staat ingeschreven als rijksmonument. Het kantoorgebouw kent een totale gebruikersoppervlakte van 935 m2. De oude grote steunbalken en de stenen muren zorgen voor een stijlvolle, authentieke uitstraling aan de binnenkant van dit kantoorpand. Daarnaast maakt het uitzicht op de gracht het plaatje helemaal af.

Huurprijzen

Het is mogelijk om een kantoorruimte te huren vanaf €260,- per maand, hier heb je een kantoorkamer van 10 m2 voor. De grootst beschikbare kantoorruimte is 30 m3 en te huur voor een maandelijks bedrag van €910,-. Je huurt hier een kantoorruimte gekoppeld aan een flexibel huurcontract. Ideaal, zo zit je niet vast aan lange huurcontracten. De sfeer binnen dit kantoorpand is enorm prettig en de omgeving is zeer inspirerend. Je zit hier tussen creatieve en jonge vooruitstrevende jonge ondernemingen!

Snel glasvezelinternet en lunchmogelijkheden

Over de services en voorzieningen in het kantoorpand aan het 's-Gravenhekje in Amsterdam Centrum hoef je niet te klagen. Je kunt gebruik maken van razendsnel glasvezelinternet en er zijn lunchmogelijkheden. Bovendien zijn er meerdere vergaderruimten aanwezig waar jij gratis gebruik van mag maken. Verder zitten kosten voor de standaard voorzieningen als de schoonmaak bij de prijs inbegrepen. Alles om het huren in dit kantoorgebouw nog leuker te maken! Door het intercomsysteem bij de ingang weet jij het tijdig als jouw bezoek is gearriveerd.

Locatie en bereikbaarheid

Met name met het openbaar vervoer is dit kantoorpand aan het ‘s Gravenhekje uitstekend bereikbaar. Treinstation Amsterdam Centraal ligt op nog geen kilometer afstand. Hier kun je de bus pakken richting bushalte IJ-tunnel, vanaf deze bushalte is het slechts 3 minuten lopen naar kantoor. Vanaf de A10 ben je met de auto ook binnen enkele minuten op kantoor. Diverse parkeergelegenheden vind je in de directe omgeving van het kantoorgebouw. Naast de goede bereikbaarheid kenmerkt het kantoorpand zich ook door haar ligging in een gezellige, bruisende omgeving. Zo vind je diverse horecagelegenheden als Koffie- en eethuis ‘De Valk’ en Restaurant ‘Iberia Al Andalus’ binnen een straal van 1 kilometer.

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan het ’s Gravenhekje in Amsterdam Centrum?

Wil jij een van de beschikbare werkplekken huren aan het ’s Gravengekje in Amsterdam Centrum? Wees er dan snel bij! Dit is een erg populaire locatie in Amsterdam. Plan vandaag nog een rondleiding in, geheel gratis en vrijblijvend helpt SKEPP jou aan een kantoorruimte aan het 's-Gravenhekje.


Media

Krijg alvast een goede indruk van dit kantoor

Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

T

Fijne en rustige plek om te werken, op een mooie locatie.Daarnaast ook interessant om te werken in een kantoor samen met andere jonge en innovatieve bedrijven.

Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan 's-Gravenhekje 1A

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner