Kantoorruimte huren Amsterdam Centrum, Prins Hendrikkade 21

Voorzieningen
  • Postverwerking
  • Telefoon beantwoording
  • Lift
  • Airconditioning
  • Gratis WiFi
  • Belruimte
  • Parkeergelegenheid
  • Bureau
  • Postadres
  • Koffie/thee
  • Printen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Sociaal hart
  • Gemeubileerd
  • Vergaderplek
  • Receptie
  • Pantry
  • Internetmogelijkheden
  • Lunchvoorziening
  • Receptiediensten
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Prins Hendrikkade 21 in Amsterdam Centrum

Beschikbaarheid bijgewerkt:
Beschikbare (flex)werkplekken
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: Eigen werkplek
    Huurprijs: € 469 € 399 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: 5 dagen per week beschikbaar
    Huurprijs: € 168 € 143 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
Beschikbare kantoorkamers
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 3 personen
    Huurprijs: € 1.211 € 1.150 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 6 personen
    Huurprijs: € 2.316 € 2.200 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 6 personen
    Huurprijs: € 2.263 € 2.150 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 5 personen
    Huurprijs: € 2.368 € 2.250 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 6 personen
    Huurprijs: € 2.316 € 2.200 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 6 personen
    Huurprijs: € 2.737 € 2.600 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 7 personen
    Huurprijs: € 2.632 € 2.500 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 9 personen
    Huurprijs: € 3.316 € 3.150 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 12 personen
    Huurprijs: € 4.579 € 4.350 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Smiths Vrumona Greater Agap2 KPMG Landstede Adwise REB Twentepoort Jellyfish Voetbalprimeur Western Digital Pieter Pot Lemonade Vazquez Duracell Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Prins Hendrikkade 21 in Amsterdam

Wil jij een toffe kantoorruimte huren aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam? Neem dan een kijkje in dit onlangs gerenoveerde grachtenpand! Hier zijn diverse ruimtes beschikbaar voor zowel de kleine ondernemer als voor een groot bedrijf. De bruisende locatie is zeer gewild en biedt vele mogelijkheden. In het Business Center heerst een open en gezellige sfeer. Kortom de ideale omgeving om jouw onderneming te laten groeien! Benieuwd naar de mogelijkheden? Wacht dan niet langer en neem contact op met onze vastgoedconsultants. Zij helpen jou graag bij vragen en kunnen samen met jou een bezichtiging inplannen!

Kantoorruimte huren

De kantoorruimtes op deze locatie zijn verdeeld over 3 verdiepingen waarvan de totale oppervlakte maar liefst 1444m2 bevat. Momenteel heeft de kleinste kantoorunit een oppervlakte van 8m2. Deze huur je al voor maar €553,- per maand. Behoefte aan meer ruimte? dat is geen enkel probleem het aanbod varieert tot kantoorkamers van 31m2. Deze ruimte kost slechts €1.785,- per maand. De hierboven benoemde prijzen zijn inclusief de service kosten! Bij het huren van een kantoorruimte krijg jij jouw eigen sleutels van een kantoorruimte die is voorzien van bureaus en bureaustoelen voor de gehele staff. 

24/7 toegankelijk, een goed WiFi netwerk en nette vergaderruimtes

Bij het huren van een kantoorpand aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam krijg jij de beschikking over diverse hoogwaardige faciliteiten. Zo kun je gebruik maken van het stabiele en supersnelle WiFi netwerk. Ideaal voor het uitvoeren van jouw online werkzaamheden. Het Business Center is 24/7 toegankelijk, hierdoor ben jij zeer flexibel bij het indelen van jouw werkdag. Voor het organiseren van een bijeenkomst of vergadering heb je toegang tot nette vergaderruimtes. De aanwezigheid van phone boots maken het mogelijk om je even heerlijk af te sluiten van de omgeving zodat jij je goed kunt concentreren. 

Locatie en bereikbaarheid

Het kantoorpand bevindt zich op een unieke locatie vlakbij het Centraal Station Amsterdam. Dit maakt jouw nieuwe werkplek uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Vanuit het Centraal station reis je gemakkelijk naar diverse steden en hotspots in de omgeving. Het gezellige centrum van Amsterdam biedt vele mogelijkheden om na een dag hard werken heerlijk te ontspannen. Er zijn veel winkels en horecagelegenheden gevestigd die uitkomst kunnen bieden voor jou!

Kantoorruimte huren aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam?

Ben jij enthousiast geworden om een prachtige kantoorruimte te huren op een geweldige locatie aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam? Wacht dan niet langer en neem contact op met onze vastgoed consultants. Zij helpen jou graag bij vragen en kunnen samen met jou een bezichtiging inplannen waardoor jij jouw nieuwe kantoorruimte alvast met eigen ogen kunt bewonderen!

 


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

Er zijn nog geen beoordelingen over dit kantoorpand. Ben jij de eerste die een beoordeling achterlaat?

Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Prins Hendrikkade 21

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen