Kantoorruimte huren Nijkerk, Patroonstraat 13

Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Patroonstraat 13 in Nijkerk

Beschikbare kantoorkamers
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 6 personen
    Huurprijs: € 885 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Patroonstraat in Nijkerk

Wil jij graag een kantoorruimte huren in Nijkerk, maar heb je nog niet de juiste locatie voor jouw onderneming gevonden? Dan raden wij je aan een kijkje te nemen in dit kantoorgebouw aan de Patroonstraat. Je huurt hier een kantoorruimte in een representatief kantoorgebouw op een goed bereikbare locatie en voorzien van veel faciliteiten. Zo kun je bijvoorbeeld gebruikmaken van de vergaderruimten met professioneel apparatuur voor presentaties. Nieuwsgierig? Plan dan snel een rondleiding in.

Huurprijzen

Op dit moment zijn er twee kantoorruimten beschikbaar voor de verhuur. De kleinste kantoorkamer is geschikt voor 1 persoon, ideaal wanneer jij zzp’er bent en een eigen kantoorunit zoekt. Voor deze kantoorkamer betaal je een maandelijks bedrag van €295,- voor, inclusief servicekosten. Huur je liever een kantoorruimte met net iets meer ruimte? Neem dan een kijkje in de kantoorkamer die geschikt is voor 4 personen, te huur voor €1180,- per maand, inclusief alle bijkomende servicekosten. 

Een receptie en parkeergelegenheid

Een kantoorruimte huren aan de Patroonstraat in Nijkerk brengt vele voordelen met zich mee. Je maakt namelijk naast je werkplek ook gebruik van alle aanwezige faciliteiten. Zo is er bij binnenkomst in de royale entree een bemande receptie aanwezig. De receptionisten zorgen dagelijks voor een vriendelijk ontvangst en kunnen je ondersteunen in verschillende administratieve werkzaamheden. Denk hierbij aan het aannemen van binnenkomende telefonie en het verwerken van de post. Reis je met de auto naar je werkplek? Dan heb je mazzel. Er is bij het kantoorgebouw voldoende parkeergelegenheid waar jij dagelijks jouw auto gratis kunt parkeren. Rijd je elektrisch? Er zijn ook elektrische laadpalen aanwezig. 

Locatie en bereikbaarheid

Het kantoorpand is op een gunstige locatie gelegen, je huurt namelijk een kantoorruimte aan de A28. De op- en afrit van de A28 is vanaf jouw werkplek slechts 3 minuten rijden? Via de A28 bereik je al snel binnen enkele minuten de A1. Reis je liever met het openbaar vervoer? Het is mogelijk om je werkplek te bereiken met de bus, de dichtstbijzijnde bushalte zit op 900 meter verwijderd vanaf het kantoorgebouw. 

Huur jij binnenkort een kantoorruimte aan de Patroonstraat in Nijkerk?

Wil jij graag een van de beschikbare kantoorruimten huren aan de Patroonstraat in Nijkerk? Wacht dan niet langer en plan een rondleiding in op een door jou gekozen datum en tijdstip. Wil je eerst wat meer informatie ontvangen? Neem dan contact op met één van onze vastgoedconsultants. Wij helpen je gratis en geheel vrijblijvend bij het huren van een kantoorruimte in Nijkerk.


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

Er zijn nog geen beoordelingen over dit kantoorpand. Ben jij de eerste die een beoordeling achterlaat?

Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Patroonstraat 13

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen