Kantoorruimte huren Amsterdam Oost, Jacob Bontiusplaats 9

5 (2 beoordelingen)
Voorzieningen
  • Lift
  • Gratis WiFi
  • Airconditioning
  • Parkeergelegenheid
  • Postadres
  • Fietsenstalling
  • Vergaderplek
  • Receptie
  • Pantry
  • Internetmogelijkheden
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Jacob Bontiusplaats 9 in Amsterdam Oost

Beschikbare kantoorruimten
  • Kantoorruimte

    Ruimte: 200 m2
    Huurprijs: € 5.882 € 5.000 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Smiths Vrumona Greater Agap2 KPMG Landstede Adwise REB Twentepoort Jellyfish Voetbalprimeur Western Digital Pieter Pot Lemonade Vazquez Duracell Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Jacob Bontiusplaats (Oost)

Fris, modern en eigentijds: dat zijn de woorden die de stijl van dit kantoorpand typeren. Het kantoorgebouw staat in de buurt Kadijken en is gebouwd in 2005. Het zal je niet verbazen, maar dit moderne kantoorpand is voorzien van energielabel A. Op dit moment zijn al diverse bedrijven werkzaam in dit kantoorpand, denk hierbij aan software ontwikkelaars, financiële bedrijven en diverse adviseursbureaus. 

Huurprijzen, Jacob Bontiusplaats, Amsterdam

In dit eigentijdse kantoorpand is kantoorruimte te huur vanaf 453 m2. Hiervoor betaal je €175,- per m2 per jaar. Het is financieel het meest aantrekkelijk om de ruimte voor een langer termijn te huren. Een flexibele huurovereenkomst is eventueel bespreekbaar. 

Jacob Bontiusplaats: receptiediensten en schoonmaakservice

Als je besluit een kantoorruimte te huren in dit fraaie kantoorgebouw kun je tevens gebruik maken van de receptiediensten. Bij de receptie zullen ze de post voor je verwerken en desgewenst de telefoon beantwoorden. Daarnaast worden de algemene ruimtes wekelijks schoongemaakt. Verder zijn er verschillende pantry’s aanwezig, is er een lift en zijn er vergaderruimtes. Een uitstekend servicelevel dus! 

Locatie en bereikbaarheid, Jacob Bontiusplaats, Amsterdam

Dit kantoorpand bevindt zich in een levendig gedeelte van Amsterdam. De Czaar Peterstraat, waar diverse restaurantjes en koffiebarretjes gevestigd zijn, ligt om de hoek! Het kantoorpand zelf is zowel met de auto als met het openbaar vervoer prima te bereiken. De dichtstbijzijnde bushalte is slechts 10 minuutjes lopen en treinstation Amsterdam Muiderpoort ligt op een kleine 2 kilometer afstand. Reis je liever met de auto? Vanaf de A10 ben je met 10 minuten op kantoor. Over het vinden van een parkeerplek hoef jij je geen enkele zorgen te maken. Je kunt deze namelijk gemakkelijk in de parkeergarage onder het kantoorpand parkeren. 

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Jacob Bontiusplaats?

Zou jij graag een kantoorruimte willen huren in dit kantoorpand aan de Jacob Bontiusplaats in Amsterdam? Of wil je gewoon eens een kijkje nemen om te zien of er mogelijkheden zijn voor jouw bedrijf? Plan dan gratis en geheel vrijblijvend een rondleiding in! 


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

M

De grote vergader/presentatie zalen maken voor ons deze locatie af!

J

Heel veel ruimte.

Prettig werken in mijn kantoor

Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Jacob Bontiusplaats 9

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen