Kantoorruimte huren Amsterdam Amstel Business Park, Paul van Vlissingenstraat 24
- Postverwerking
- Telefoon beantwoording
- Belruimte
- Airconditioning
- Lift
- Gratis WiFi
- Opslagruimte
- Oplaadpunt auto
- Parkeergelegenheid
- (Flex)werkplekken
- Postadres
- Fietsenstalling
- Koffie/thee
- Printen
- Rolstoeltoegankelijk
- Sociaal hart
- Gemeubileerd
- Kastje/kluisje
- Vergaderplekken
- Receptie
- Pantry
- Internetmogelijkheden
- Lunchvoorziening
- Receptiediensten
- 24/7 toegang
Dit is nu nog beschikbaar aan Paul van Vlissingenstraat 24 in Amsterdam Amstel Business Park
Deze bedrijven gingen jou voor
Kantoorruimte huren aan de Paul van Vlissingenstraat in Amsterdam
Dit kantoorpand aan de Paul van Vlissingenstraat in Amsterdam geeft jou de mogelijkheid om een geweldige kantoorruimte te huren. Het Business Center beschikt over een breed aanbod kantoorkamers die variëren in oppervlakte. Op deze locatie worden veel van jouw wensen vervult. Want met het brede assortiment aan faciliteiten biedt dit kantoorpand meer dan alleen een fijne werkplek. Benieuwd naar de mogelijkheden of wil je deze locatie graag met eigen ogen bewonderen? Neem dan nu contact op met onze vastgoedconsultants. Zij helpen je graag verder!
Kantoorruimte huren
In dit Business Center variëren de kantoorkamers in oppervlakte. De kleinste kantoorunit heeft een oppervlakte van 12m2 en deze huur je al voor maar €934,- per maand. Heb je behoefte aan een grotere kantoorkamer? Wellicht biedt een kantoorunit met een oppervlakte van 16m2 uitkomst voor jou. De grootste kantoorkamer in dit kantoorpand heeft een oppervlakte van 58 m2 en deze huur je voor €5.004,- per maand. De hiervoor benoemde huurprijzen zijn inclusief service kosten. Hierdoor weet jij direct waar je aan toe bent!
Representatieve meeting rooms, aanwezigheid receptie en ondergrondse parkeergarage
Bij het huren van een kantoorruimte aan de Paul van Vlissingenstraat in Amsterdam krijg je de beschikking over diverse hoogwaardige faciliteiten. Zo zijn er een aantal representatieve vergaderruimtes beschikbaar die uitstekend geschikt zijn voor het organiseren van een fijne bijeenkomst. Bij binnenkomst worden jij en jouw bezoekers warm ontvangen door de aanwezige receptioniste. Zij kunnen diverse taken van jou overnemen zodat jij je kunt blijven richten op jouw eigen kern werkzaamheden. Het kantoorpand beschikt over een ondergrondse parkeergarage waar jij tegen betaling een vaste parkeerplek kunt huren. Hierdoor ben jij altijd zeker van een beschikbare parkeerplek. Zoals al eerder gezegd biedt dit kantoorpand niet alleen een fijne werkplek maar geeft het jou een totaal beleving!
Locatie en bereikbaarheid
Het kantoorpand bevindt zich vlakbij het centrum van Amsterdam. Op loopafstand bevindt zich het Overamstel metrostation dat verbinding geeft met Station Amsterdam Centraal en Schiphol Airport. Ook met de auto is jouw nieuwe werkplek goed bereikbaar door zijn ligging dicht bij de snelwegen A10, A9 en de A1. Vanuit hier rijdt je gemakkelijk naar belangrijke steden in de buurt. In de omgeving van jouw nieuwe werkplek zijn veel mogelijkheden om je netwerk uit te breiden of om even heerlijk te ontspannen. Kortom het Business Center bevindt zich op een zeer gewilde locatie met een perfecte bereikbaarheid!
Kantoorruimte huren aan de Paul van Vlissingenstraat?
Wil jij trotse huurder worden van een geweldige kantoorruimte aan de Paul van Vlissingenstraat? Neem dan contact op met onze vastgoed consultants. Zij helpen je graag bij vragen en kunnen samen met jou een bezichtiging inplannen op jouw nieuwe werkplek. Dan kun jij dit prachtige Business Center met eigen ogen bewonderen!
Lees wat anderen vinden van deze locatie
Er zijn nog geen beoordelingen over dit kantoorpand. Ben jij de eerste die een beoordeling achterlaat?
Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!
Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Paul van Vlissingenstraat 24
Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.
Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop