Kantoorruimte huren Breda Centrum-Station, Ceresstraat 13

4 (9 beoordelingen)
Voorzieningen
  • Postverwerking
  • Telefoon beantwoording
  • Airconditioning
  • Gratis WiFi
  • Parkeergelegenheid
  • Bureau
  • Postadres
  • Fietsenstalling
  • Koffie/thee
  • Printen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Sociaal hart
  • Kastje/kluisje
  • Gemeubileerd
  • Vergaderplek
  • Receptie
  • Pantry
  • Internetmogelijkheden
  • Lunchvoorziening
  • Receptiediensten
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Ceresstraat 13 in Breda Centrum-Station

Beschikbare (flex)werkplekken
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: 5 dagen per week beschikbaar
    Huurprijs: € 165 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
Beschikbare kantoorkamers
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 15 m2
    Huurprijs: € 1.141 € 1.027 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 17 m2
    Huurprijs: € 1.169 € 1.052 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 20 m2
    Huurprijs: € 1.278 € 1.150 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 21 m2
    Huurprijs: € 944 € 850 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 24 m2
    Huurprijs: € 1.836 € 1.652 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 30 m2
    Huurprijs: € 2.042 € 1.838 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 43 m2
    Huurprijs: € 667 € 600 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Smiths Vrumona Greater Agap2 KPMG Landstede Adwise REB Twentepoort Jellyfish Voetbalprimeur Western Digital Pieter Pot Lemonade Vazquez Duracell Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Ceresstraat (Centrum-Station)

‘Making your office feel like home’, dat is de missie binnen dit kantoorgebouw in Breda Centrum-Station. Een monumentaal gebouw uit het jaar 1922 dat in 2010 volledig gerestaureerd is. Tegenwoordig fungeert het gebouw als een prachtig kantoorpand en beschikt het over modern ingerichte en stijlvolle kantoorruimten. In dit kantoorpand kan je huurders uit allerlei branches vinden. Zo zit hier een bedrijf in de makelaardij, autoverhuur en een juristen kantoor. 

Huurprijzen

Ben jij al een tijdje op zoek naar kantoorruimte in het centrum van Breda? Dan ben je hier aan het goede adres. Momenteel zijn er kantoorkamers beschikbaar met 2, 3 en 4 werkplekken. Voor een kantoorkamer met 2 werkplekken betaal je in dit kantoorgebouw een huurprijs vanaf €750,- per maand (all-in). Liever een kantoorruimte met 4 werkplekken huren? Dan betaal je maandelijks een huurprijs vanaf €1280,-. Geen gekke prijzen, voor deze toffe locatie in Breda. Ook is er bijvoorbeeld een hele verdieping te huren van ongeveer 70 m2 voor maar €1850,- hoe leuk is dat?

Vergaderen in prestigieuze vergaderzalen 

Wat dit pand aan de Ceresstraat in Breda Centrum-Station wel heel bijzonder maakt, zijn de prestigieuze vergaderzalen. Vele authentieke elementen zijn nog zichtbaar in deze prachtige zalen. De vergaderzalen zijn al per uur te huren, wel zo makkelijk. Verder heb jij als huurder 24/7 toegang tot jouw kantoorruimte en wordt de schoonmaak van de algemene ruimten voor je geregeld. 

Locatie en bereikbaarheid

Dit kantoorpand aan de Ceresstraat staat in de bruisende Stationsbuurt. Diverse horecagelegenheden bevinden zich in de direct omgeving: Bakkerij de Jong, Café Pianola en Wine Heroes. Bovendien ligt het kantoorpand op loopafstand van het Centraal Station en de binnenstad van Breda. De uitvalswegen van en naar Breda liggen eveneens op steenworpafstand. Een ideale locatie voor zowel autoreizigers als treinreizigers dus! En als autoreiziger hoef jij je over het vinden van een parkeerplek geen zorgen te maken. Rondom het kantoorpand zijn namelijk 40 parkeerplaatsen aanwezig. 

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Ceresstraat in Breda Centrum-Station?

Wil jij graag een kantoorruimte huren aan de Ceresstraat in Breda Centrum-Station? Neem dan gauw een kijkje in dit moderne en stijlvolle kantoorpand. Plan gratis en geheel vrijblijvend een rondleiding in bij een van onze vastgoedconsultants. Wij helpen je graag verder in de zoektocht naar kantoorruimte aan de Ceresstraat.


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

F

Prachtig pand!

Vooral de hal is indrukwekkend bij een eerste binnenkomst. Voor mijn bedrijf ontvang ik veel zakelijke gasten, dus dit is een belangrijk aspect. De kantoorkamers zijn ruim en bieden genoeg privacy voor gesprekken en om rustig te kunnen werken.

H

Het pand zelf tezamen met de prachtige inrichting maakt dit een fantastisch stijlvol geheel.

S

Fantastisch dit!!!

Wat een prachtplek..

E

Wauw, indrukwekkende vergaderzaal

L

Wat een fantastische combinatie van authentiek en modern!

Echt heel erg mooi opgezet!

G

Perfecte locatie vlakbij het centraal station, super vergaderzalen, mooi intact gelaten.

C

Tof dat veel huiselijke elementen in het kantoorgebouw zijn gelaten, zoals de houtkachel :)

U

In één woord: fantastisch!

Een prachtig, authentiek kantoorgebouw.

L

Ik zou zeker gasten ontvangen op locatie als ik in dit kantoorpand een ruimte zou huren.

Wat ziet dit er mooi uit zeg.



Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Ceresstraat 13

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen