Kantoorruimte huren Enschede, Piet Heinstraat 12
- Postverwerking
- Telefoon beantwoording
- Lift
- Airconditioning
- Gratis WiFi
- Belruimte
- Parkeergelegenheid
- (Flex)werkplekken
- Postadres
- Fietsenstalling
- Koffie/thee
- Rolstoeltoegankelijk
- Sociaal hart
- Gemeubileerd
- Kastje/kluisje
- Vergaderplekken
- Receptie
- Internetmogelijkheden
- Pantry
- Lunchvoorziening
- Receptiediensten
- 24/7 toegang
Dit is nu nog beschikbaar aan Piet Heinstraat 12 in Enschede
Deze bedrijven gingen jou voor
Kantoorruimte huren aan de Piet Heinstraat in Enschede
Dit kantoorpand aan de Piet Heinstraat geeft jou de mogelijkheid een toffe kantoorruimte te huren. Het pand is recent vernieuwd en er is nog veel mogelijk bij het indelen en inrichten van de kantoorkamers. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met onze vastgoedconsultants. Zij kunnen jou helpen bij het realiseren van jouw nieuwe werkplek op deze geweldige locatie.
Kantoorruimte huren
Op deze locatie zijn zowel grote als kleine kantoorkamers beschikbaar. Zo huur je bijvoorbeeld een kantoorunit met een oppervlakte van 20m2 voor maar €450,- per maand. Op zoek naar iets groters? Dan biedt wellicht de kantoorruimte van 125m2 uitkomst voor jou. Deze kost maar €2.495,- per maand. Deze prijzen zijn inclusief de service kosten! Zoals al eerder aangegeven op deze locatie is er veel mogelijk. Door deze flexibiliteit kun jij de gewenst oppervlakte zelf creëren. Bij het huren van een kantoorkamer kun je kiezen voor een turn-key oplevering. Maar het is ook mogelijk om jouw nieuwe werkplek zelf in te richten! Wellicht biedt onze Office Planner tool hierbij de gewenst uitkomst.
Parkeergelegenheid, aanwezigheid receptie en optimale werkomstandigheden
Bij het huren van een kantoorruimte aan de Piet Heinstraat in Enschede krijg je de beschikking over vele hoogwaardige faciliteiten. Zo is er een representatieve vergaderruimte toegankelijk die uiterst geschikt is voor het organiseren van een bijeenkomst. Het kantoorpand heeft een eigen pantry de ideale plek om heerlijk te pauzeren en je eigen lunch te bereiden. Het Business Center beschikt over een eigen parkeerplaats waardoor jij altijd verzekerd bent van een beschikbare parkeerplek. Bij binnenkomst worden jij en jouw bezoekers warm ontvangen door de aanwezige receptioniste. Zij kunnen veel van jouw dagelijkse werkzaamheden van je overnemen zodat jij je kunt blijven richten op jouw core business. Gedurende je werkdag geniet je van prettige werkomstandigheden. De aanwezigheid van een centraal verwarmingssysteem en airconditioning zorgen voor een aangename temperatuur. Het razendsnelle WiFi netwerk ondersteunt jou optimaal tijdens jouw online werkzaamheden.
Locatie en bereikbaarheid
Het kantoorpand bevindt zich vlakbij Centraal Station Enschede. Het station is zowel te voet als met de fiets snel te bereiken. Vanuit het Stationsplein vertrekken diverse buslijnen naar belangrijke bestemmingen in de omgeving. Dit maakt jouw nieuwe werkplek uiterst geschikt wanneer je afhankelijk bent van het openbaar vervoer. Ook met de auto is dit kantoorpand goed bereikbaar. Binnen enkele minuten bereik je de op- en afritten van de A35 die een snelle verbinding geeft met de A1. Jouw nieuwe werkplek ligt aan de rand van het gezellige centrum van Enschede. Het centrum is rijk aan winkels en horecagelegenheden om even lekker te ontspannen.
Kantoorruimte huren aan de Piet Heinstraat in Enschede?
Wil jij binnenkort een prachtige kantoorruimte huren aan de Piet Heinstraat in Enschede? Wacht dan niet langer en neem contact op met onze vastgoedconsultants. Zij kunnen samen met jou een bezichtiging inplannen op deze geweldige locatie!
Lees wat anderen vinden van deze locatie
Er zijn nog geen beoordelingen over dit kantoorpand. Ben jij de eerste die een beoordeling achterlaat?
Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!
Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Piet Heinstraat 12
Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.
Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop