Kantoorruimte huren Den Haag Centrum, Koningin Julianaplein 10

5 (5 beoordelingen)
Voorzieningen
  • Postverwerking
  • Telefoon beantwoording
  • Lift
  • Belruimte
  • Airconditioning
  • Gratis WiFi
  • Opslagruimte
  • Parkeergelegenheid
  • (Flex)werkplekken
  • Postadres
  • Koffie/thee
  • Fietsenstalling
  • Printen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Sociaal hart
  • Kastje/kluisje
  • Vergaderplekken
  • Receptie
  • Internetmogelijkheden
  • Pantry
  • Lunchvoorziening
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Koningin Julianaplein 10 in Den Haag Centrum

Beschikbare (flex)werkplekken
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: Eigen werkplek
    Huurprijs: € 159 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
Beschikbare kantoorkamers
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 13 m2
    Huurprijs: € 750 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 25 m2
    Huurprijs: € 2.100 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Smiths Vrumona Greater Agap2 KPMG Landstede Adwise REB Twentepoort Jellyfish Voetbalprimeur Western Digital Pieter Pot Lemonade Vazquez Duracell Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan het Koningin Julianaplein in Den Haag?

Een werkplek, kantoorkamer of kantoorruimte op maat huren aan het Julianaplein in Den Haag? Dit moderne, veelal met glas en stenen uitgevoerde, kantoorpand ligt in het centrum van Den Haag. Direct naast het Centraal Station wel te verstaan. De kantoorruimten zijn gelegen op de 11e verdieping in deze kantoortoren. Vanuit jouw kantoor heb je uitzicht over de prachtige stad Den Haag!

Huurprijzen

In dit kantoorpand heb je de keuze om (flex)werkplekken en kantoorkamers te huren. Zo heb je een flexwerkplek al vanaf €159,- in de maand. Op dit moment is er een kantoorkamer beschikbaar van 13 m2 voor een maandelijks bedrag van €750,- en een kantoorkamer van 25 m2, hier betaal je €2100,- per maand voor. Tevens maak je gebruik van meer dan 60 kantoorlocaties in Nederland en 2000 kantoorlocaties wereldwijd om te vergaderen of te werken in de business lounge!

Videoconferencing, WiFi en koffie/thee

Terwijl je aan het werk bent, maakt u gebruik van velerlei professionele voorzieningen in dit kantoorpand aan het Koningin Julianaplein in Den Haag. Meetings plannen kan in één van de vergaderruimten. Er is ook een studio voor videoconferencing, handig om relaties op afstand te bereiken. Gratis WiFi, water, koffie en thee is voor handen. Tevens staat er een team klaar met mensen die jou kunnen ondersteunen met administratieve werkzaamheden.

Locatie en bereikbaarheid

Het gebied rondom het Koningin Julianaplein is de afgelopen jaren flink gerenoveerd. Vele nieuwe wolkenkrabbers maar ook oudere gebouwen. Het Centraal Station van Den Haag ligt naast de deur. Vanaf de autosnelweg A12 bent u snel op kantoor en kunt u gebruik maken van de beveiligde, ondergrondse parkeergarage om uw auto te parkeren.

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan het Koninging Julianaplein in Den Haag?

Ben jij enthousiast geworden over de (flex)werkplekken en kantoorruimten die te huur zijn in dit kantoorgebouw aan het Koningin Julianaplein in Den Haag? Aarzel dan niet langer en neem gratis en geheel vrijblijvend contact op met een van onze vastgoedconsultants. Zij helpen je graag verder en plannen een rondleiding voor je in.


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

M

Goede, zakelijke ruimte die goed bereikbaar is voor mijn internationale klanten.

D

Ziet er prachtig uit.

Pluspunt is de vergaderruimte

H

Doordat ons bedrijf flink aan het groeien is zijn we op zoek naar een ander pand waar we ons kunnen vestigen.

De uitgebreide mogelijkheden (zoals video conferencing) en het feit dat deze plek goed te bereiken is maakt het voor ons een fijne locatie om ons te vestigen!!

J

Top ruimte voor videoconferences aanwezig, voor het onderhouden van onze buitenlandse zakenpartners zou dit echt een pluspunt zijn.

Zouden meer kantoren moeten hebben!

S

Super



Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Koningin Julianaplein 10

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen