Kantoorruimte huren Amsterdam Centrum, Haarlemmerstraat 124A

Bereikbaarheid
  • Amsterdam, Buiten Brouwersstraat 2 min. lopen (0,2 km)
  • Amsterdam, Nieuwezijds Kolk 8 min. lopen (0,6 km)
  • Amsterdam Centraal 8 min. lopen (0,7 km)
  • Amsterdam Centraal 8 min. lopen (0,7 km)
  • Park 7 min. lopen (0,6 km)
  • Sportschool 2 min. lopen (0,1 km)
Beschikbaarheid

Bekijk hieronder welke kantoortypen beschikbaar zijn aan Haarlemmerstraat 124A

Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Haarlemmerstraat in Amsterdam (Centrum)

Kantoorruimte huren op een unieke locatie aan de Haarlemmerstraat in Amsterdam Centrum? Dan ben je hier zeker aan het juiste adres. Je huurt hier namelijk een kantoorruimte in de Posthoornkerk in Amsterdam. De beschibkare kantoorruimten bevinden zich in de rechter zijvleugel van het kantoorpand en in de middenruimte. Een van de kantoorruimten biedt een prachtig uitzicht op het stralende middelpunt van de kerk. Het betreft een monumentaal pand dat gebouwd is in 1673.

Huurprijzen

In dit kantoorpand, gelegen in de Haarlemmerbuurt, zijn twee kantoorunits beschikbaar. Het betreft een kantoorruimte van 50 m2 die te huur is voor een maandelijks bedrag van €2000,-. En een kantoorkamer van 25 m2, te huur voor €1250,- in de maand. Naast het huren van kantoorruimte is het ook mogelijk om een flexwerkplek te huren in dit prachtige, authentieke gebouw. Deze flexwerkplekken zijn al te huur voor een maandelijks bedrag van €250,-. Momenteel zijn al diverse bedrijven gevestigd in de Posthoornkerk, met name bedrijven die werkzaam zijn in de marketing, reclame en software branche.

Pantry, koffie/thee en WiFi

In dit unieke kantoorpand aan de Haarlemmerstraat in Amsterdam maak je gratis gebruik van de aanwezige voorzieningen en services. Zo is er een pantry aanwezig waar je dagelijks gebruik van kunt maken en waar de koffie/thee altijd voor je klaar staat. Bovendien is er in dit kantoorpand een goede WiFi-verbinding aanwezig. Dit alles om jouw werkdag zo aangenaam mogelijk te maken, snel en efficiënt werken.

Locatie en bereikbaarheid

Het zal je vast niet verbazen maar dit kantoorpand in Amsterdam Centrum is met het openbaar vervoer het beste bereikbaar. De dichtstbijzijnde bushalte is Buiten Brouwersstraat en ligt op een loopafstand van 3 minuten. Amsterdam Centraal Station bereik je daarnaast binnen 10 minuten lopen. Vanaf hier zijn diverse verbindingen mogelijk met andere grote steden in ons land. In de directe omgeving van het kantoorpand vind je vele leuke restaurants en cafés waaronder Vesper Bar. Hier kun je na werktijd nog gezellig een hapje eten met collega’s.

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Haarlemmerstraat in Amsterdam Centrum?

Wil jij graag deze laatst beschikbare kantoorruimten huren aan de Haarlemmerstraat in Amsterdam Centrum? Of huur je liever een werkplek op deze top centrumlocatie? Plan dan een rondleiding in en bekijk dit authentieke kantoorpand met je eigen ogen. Onze vastgoedconsultants helpen je graag gratis en geheel vrijblijvend verder in jouw zoektocht naar een kantoorruimte.


Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Haarlemmerstraat 124A in Amsterdam Centrum

Er is op dit moment helaas niets beschikbaar in dit kantoorpand. Bekijk andere kantoren uit het aanbod van SKEPP of neem contact op met onze vastgoedconsultants voor gratis advies.

Bekijk de andere kantoorruimten te huur in Amsterdam Centrum!
Media

Krijg alvast een goede indruk van dit kantoor

Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

S

Ontzettend unieke locatie, heel gaaf!

B

Erg bijzonder om hier te mogen werken, wat een mooi pand.

L

Zo blij met deze locatie.

Het pand is echt wauw en alles is goed geregeld!



Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Haarlemmerstraat 124A

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner