Kantoorruimte huren Amsterdam De Pijp, Gerard Doustraat 212

Voorzieningen
  • Gratis WiFi
  • Belruimte
  • Opslagruimte
  • Postverwerking
  • Bureau
  • Postadres
  • Koffie/thee
  • Printen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Sociaal hart
  • Gemeubileerd
  • Kastje/kluisje
  • Vergaderplek
  • Pantry
  • Internetmogelijkheden
  • Lunchvoorziening
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Gerard Doustraat 212 in Amsterdam De Pijp

Beschikbaarheid bijgewerkt:
Beschikbare (flex)werkplekken
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: Eigen werkplek
    Huurprijs: € 400 € 360 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: 1 dag per week beschikbaar
    Huurprijs: € 67 € 60 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: 2 dagen per week beschikbaar
    Huurprijs: € 133 € 120 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: 3 dagen per week beschikbaar
    Huurprijs: € 200 € 180 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: 4 dagen per week beschikbaar
    Huurprijs: € 267 € 240 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • (Flex)werkplek

    Ruimte: 5 dagen per week beschikbaar
    Huurprijs: € 333 € 300 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Smiths Vrumona Greater Agap2 KPMG Landstede Adwise REB Twentepoort Jellyfish Voetbalprimeur Western Digital Pieter Pot Lemonade Vazquez Duracell Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Gerard Doustraat in Amsterdam

Dit kantoorpand aan de Gerard Doustraat in Amsterdam biedt jou een unieke mogelijkheid om een toffe kantoorruimte te huren. Dit kantoorpand kenmerkt zich als een bruisende creatieve co-working space (100m2) in het centrum van de levendige Amsterdamse wijk De Pijp. Het is een lichte, flexibele ruimte met alles faciliteiten die je van een prettige werkplek mag verwachten. Er zijn mogelijheden voor verschillende flexwerkplek contracten. Bepaal zelf het aantal dagen per week. Wacht niet langer en neem contact op met onze vastgoedconsultants. Zij bespreken graag de mogelijkheden met jou en kunnen je helpen bij het inplannen van een bezichtiging.

Kantoorruimte huren

De flexwerkplekken in dit kantoorpand kunnen één, twee, drie of vier dagen per week worden gehuurd. Voor het huren van een flexwerkplek 1 dag in de week betaal je slecht €55,- huur per maand. Heb je behoefte aan een Flexwerk voor 4 dagen in de week? Dan betaal je €220,- huur per maand. Deze kosten zijn inclusief servicekosten. Je krijgt een groot bureau met een comfortabele, ergonomische stoel. Je kan de volledig toegeruste bespreek-ruimte gebruiken voor vergaderingen en presentaties. Je deelt de vloer met andere freelancers die actief zijn in design en communicatie (ontwerpers, schrijvers, web-bouwers, marketing en communicatie deskundigen, etc.). Je kan comfortabel aan je eigen projecten werken, terwijl je de mogelijkheid hebt om met anderen in contact te komen.

 

Goed WiFi netwerk, stijlvol ingericht en vergaderplekken

Bij het huren van een Flexwerkplek aan de Gerard Doustraat krijg je de beschikking over diverse hoogwaardige faciliteiten. Tijdens jouw online werkzaamheden word jij optimaal ondersteund door het aanwezige WiFi netwerk. In dit pand kun jij als huurder gebruik maken van de aanwezige vergaderruimte. Deze zeer nette vergaderruimte is geschikt voor zowel een bijeenkomst groot als klein. In de pantry kun jij je eigen maaltijd klaarmaken of gebruik maken van de koffie/thee automaat om jezelf of jouw bezoekers altijd te kunnen voorzien van een heerlijk warm drankje. Het gehele kantoorpand is zeer stijlvol en warm aangekleed. Dit kan bijdragen aan een prettige werkdag of een onvergetelijk indruk bij jouw bezoekers.

Locatie en bereikbaarheid

Dit kantoorpand bevindt zich dicht bij de wel bekende Albert Cuypstraat. De omgeving staat bekend als een gezellig en bewogen. Vanuit jouw nieuwe werkplek zijn er voldoende mogelijkheden voor werken, wonen, vrijetijdsbesteding en gezellig samenkomen. In de buurt zijn diverse winkels en horecagelegenheden aanwezig die wellicht meerwaarde kunnen bieden voor jou. Deze locatie is zowel met de auto als met het openbaar vervoer goed bereikbaar. De tramhalte “Stadhouderskade” ligt op loopafstand en brengt jou in verbinding met diverse bestemmingen. Daarnaast kun je gebruik maken van meerdere bushaltes in de omgeving. Met behulp van het openbaar vervoer beweeg jij je snel naar het Amsterdam Centraal Station.

Wil jij een kantoorruimte huren aan de Gerard Doustraat in Amsterdam?

Wil jij binnenkort een geweldige Flexwerkplek huren aan de Gerard Doustraat in Amsterdam? Wacht dan niet langer en neem contact op met onze vastgoedconsultants. Zij staan klaar voor al jouw vragen en bespreken graag de mogelijkheden met jou. Wil jij jouw nieuwe werkplek met eigen ogen bewonderen? Plan dan samen met onze vastgoedconsultants gratis en geheel vrijblijvend een bezichtiging op deze prachtige locatie.

 


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

Er zijn nog geen beoordelingen over dit kantoorpand. Ben jij de eerste die een beoordeling achterlaat?

Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Gerard Doustraat 212

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen