×

Ingerichte kantoorruimte huren?

Officeplanner is de oplossing!

Wil jij ook werken in een duurzame en flexibele werkomgeving? URBAN en CITY zijn 2 prefab design inrichtingsconcepten en binnen één week in jouw nieuwe kantoorruimte op te leveren door SKEPP. Vanaf nu werk jij ook op basis van C4!

Kantoorruimte huren in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Arnhem of Eindhoven?

Of wil je kantoorruimte huren in een andere stad?

Tevreden huurders

Deze huurders vonden de ideale kantoorruimte bij SKEPP

Mijn ervaring met SKEPP is zeer positief: SKEPP is vlug en meedenkend!

Marie-José Bilous-ter Laak - Habro B.V.

Prettige professionele ervaring, Kas heeft ons goed geholpen met het aanleveren van potentiële locaties. Duidelijke info en goede opvolging vanuit SKEPP

De recruiter in het vastgoed - 1KLICK

Ik ben zeer prettig geholpen door SKEPP. Het aanbod van ruimten vond ik beter bij mijn behoeften aansluiten dan dat van andere aanbieders.

Servicio

Zeer goede ervaring. Blijven net zo lang doorzoeken en ons wijzen op nieuwe kantoorruimten.

Kevin Westermeijer - Convious

Prima service, direct potentiële aanbieders geleverd en we zijn vervolgens geslaagd in onze missie: een trainingslocatie vinden.

Ger Erades - ProgramIT B.V.

Adequaat, pro-actief en correct.

Datametrics B.V.

Veelgestelde vragen

Zit jouw vraag over SKEPP of het (ver)huren van kantoorruimte hier tussen?

Kantoorruimte huren

Wat is het verschil tussen een kantoorkamer en een kantoorruimte?

Een kantoorkamer is een eigen afgesloten kantoorruimte en wordt ook vaak kantoorunit genoemd. Kantoorkamers worden in diverse formaten aangeboden, oplopend tot 100 m2.

Kantoorkamers worden zowel gemeubileerd als niet gemeubileerd opgeleverd.

Een kantoorruimte op maat is daarentegen een grote ruimte van >100 m2. Vaak betreft het een gehele kantoorvloer met open flexwerkplekken, kantoorkamers, een eigen vergaderkamer en een pantry.

Kantoorruimte huren

Wat is het verschil tussen een werkplek en een flexwerkplek?

Een werkplek is iets anders dan een flexwerkplek. Het verschil zit in de beschikbaarheid en dus niet in de werkomgeving. 

Bij een werkplek heb je een vaste, eigen plek in een open kantoorruimte. Je beschikt dus over een eigen bureau waar je jouw spullen ook kunt achterlaten. 

Bij een flexwerkplek heb je geen vaste, eigen plek maar huur je een membership. Dit geeft je het recht om onbeperkt gebruik te mogen maken van plekken in de open kantoorruimte die beschikbaar zijn. Als alles bezet is, dan heb je simpelweg pech en heb je geen plek. 

Een flexwerkplek is goedkoper dan een werkplek, omdat je geen zekerheid hebt dat je er gebruik van kunt maken.

Kantoorruimte huren

Kan ik bij SKEPP ook vergaderruimten huren?

Nee, SKEPP helpt alleen bij het huren en verhuren van (flex)werkplekken, virtuele kantoren, kantoorkamers en kantoorruimten.

Hoe werkt SKEPP?

Wat is het verdienmodel van SKEPP?

SKEPP is volledig gratis voor ondernemers die een kantoorruimte of werkplek zoeken. Ook is het niet duurder om via SKEPP een kantoorruimte of werkplek te huren.

SKEPP verdient haar geld door een commissie te vragen over de huurprijs. Voor werkplekken bedraagt deze commissie 15% over de maandelijkse huur gedurende de gehele contractperiode. Voor kantoorkamers en kantoorruimten daarentegen bedraagt deze commissie 10% over de eerste jaar huur.

SKEPP heeft met verhuurders de afspraak dat de huurprijs nooit hoger mag zijn voor huurders die via SKEPP komen. De verhuurder is de klant van SKEPP, en ondernemers kunnen SKEPP gebruiken als betrouwbaar platform voor het vinden van de perfecte kantoorruimte of werkplek.

Hoe werkt SKEPP?

Met wie wordt uiteindelijk de huurovereenkomst gesloten?

De huurovereenkomst wordt uiteindelijk gesloten met de verhuurder van het kantoorpand. Via SKEPP word je in contact gebracht met de verhuurder van het kantoorpand door middel van een afspraak of een bezichtiging.

SKEPP service

Wat vinden bestaande huurders en verhuurders van onze service?

Voor een continue verbetering van onze dienstverlening vragen wij huurders en verhuurders regelmatig om feedback over onze werkwijze.

Dit doen wij in samenwerking met de Feedback Company. Wij worden beoordeeld met maar liefst een 9.2! Hier zijn we erg trots op. Lees het zelf op: feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/skepp/ 

SKEPP service

Hoe en wanneer is SKEPP bereikbaar?

Onze vastgoedconsultants zijn van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 18.00 op het nummer 085-8770519.

Ook is het mogelijk om een mailtje te sturen naar info@skepp.nl of een appje te sturen naar 06 20867957.

Daarnaast zijn we nog bereikbaar op onze social media kanalen en via de chatbot die te vinden is op de homepage van SKEPP. 

  • Meer vragen

  • Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact op met onze vastgoedconsultants!