Kantoorruimte huren Amersfoort Industriekwartier, Amsterdamseweg 51

Voorzieningen
  • Airconditioning
  • Gratis WiFi
  • Parkeergelegenheid
  • Bureau
  • Postadres
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Sociaal hart
  • Vergaderplek
  • Pantry
  • Internetmogelijkheden
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
  • Bushalte Amersfoort, Elly Takmastraat 24 min. lopen (2 km)
  • Treinstation Amersfoort Centraal 23 min. lopen (1,8 km)
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Amsterdamseweg 51 in Amersfoort Industriekwartier

Beschikbare kantoorruimten
  • Kantoorruimte

    Ruimte: 464 m2
    Huurprijs: € 4.081 € 3.673 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorruimte

    Ruimte: 1068 m2
    Huurprijs: € 9.394 € 8.455 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorruimte

    Ruimte: 1260 m2
    Huurprijs: € 11.083 € 9.975 p.m.
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Amsterdamseweg in Amersfoort

Wil jij kantoorruimte huren aan de Amsterdamseweg in Amersfoort? Dit kantoorpand ligt op een goed bereikbare locatie. Het kantoorgebouw is zowel met eigen vervoer als met openbaar vervoer goed te bereiken. Er zijn voldoende werkplekken aan de Amsterdamseweg in Amersfoort beschikbaar, waarbij het ook mogelijk is om deze gemeubileerd te huren. 

Huurprijzen

Op deze locatie in Amersfoort zijn drie kantoorruimtes beschikbaar met de volgende afmetingen en prijzen: 464 m2 voor €3673,- per maand, 1068 m2 voor €8445,- per maand en de grootste werkruimte is 1260 m2 voor €9975,- per maand. De servicekosten zijn bij de prijzen inbegrepen. Als huurder van een kantoorruimte aan de Amsterdamseweg in Amersfoort mag je gebruik maken van de vergaderruimte en de andere aanwezige voorzieningen.

Vergaderruimte, Pantry, 24/7 toegankelijk

Dit kantoorpand aan de Amsterdamseweg in Amersfoort beschikt niet alleen over een kantoorruimte en vergaderzaal, maar ook over een eigen pantry waar een snelle lunch gemaakt kan worden. Het sociale hart brengt iedereen in het kantoorpand samen. Daarnaast is de kantoorruimte 24/7 toegankelijk zodat je ook in het weekend nog even aan de slag kunt in je eigen kantoor. 

Locatie en bereikbaarheid

Het kantoorgebouw in Amersfoort is zowel met eigen- als openbaar vervoer goed bereikbaar. Per auto zijn de rijkswegen A1 en A28, met een directe aansluiting op het verkeersknooppunt Hoevelaken, eenvoudig bereikbaar via de doorgaande wegen Bunschoterstraat en Amsterdamseweg. Per bus is het NS-station van Amersfoort eenvoudig bereikbaar. Bushaltes bevinden zich op loopafstand van het kantoorpand aan de Amsterdamseweg in Amersfoort.

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Amsterdamseweg in Amersfoort?

Kun je niet wachten om dit authentieke kantoorpand aan de Amsterdamseweg in Amersfoort te betreden en eigen te maken? Plan dan nu gratis en vrijblijvend een rondleiding in. Voor meer informatie mag je altijd contact opnemen met de vastgoedconsultants van ons, wij helpen je graag.


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

Er zijn nog geen beoordelingen over dit kantoorpand. Ben jij de eerste die een beoordeling achterlaat?

Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Amsterdamseweg 51

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen