Scroll down

Waarom meer dan 900 operators en beleggers je voorgingen

En kozen voor de flexibele oplossingen van Officelisting, Officeplanner en Officekit

  • No cure, no pay! Je betaalt pas bij verhuur van kantoorruimte
  • Huurders kunnen werkplekken/units online boeken door koppeling met eigen SLA
  • Het gebruik van de inrichtingstool van Officeplanner is bewezen conversieverhogend
  • Bespaar op personeelskosten door tech-componenten van Officekit
Joost Lansink, CEO Joost Lansink CEO

Op deze manier zijn wij de one-stop-shop voor jouw kantorenaanbod

We hebben hiervoor 3 producten, die in Europa succesvol zijn

Officelisting

Officelisting

Na de gratis plaatsing van je pand gaan wij proactief op zoek naar geschikte huurders met onze (online) marketingtechnieken. Snel verhuren en pas betalen bij succes!

Officelisting
Officeplanner

Officeplanner

Wij bieden een tool waarmee prospects zelf aan de slag kunnen met de inrichting van de ruimte, waardoor zij beter inzicht krijgen in de mogelijkheden. Het gebruik van deze tool is bewezen conversieverhogend.

Officeplanner
Officekit

Officekit

Met tech-componenten als keyless entry en een digitale receptie bespaar je op personeelskosten, verhoog je het algehele servicelevel voor je huurders en versnel je de verhuur!

Officekit

Heb je vragen of behoefte aan meer informatie? Plan een digitale kennismaking met ons

Tijdens een Skype-gesprek beantwoorden we graag je vragen en voorzien we je van alle benodigde informatie over onze succesvolle producten. Laat je e-mailadres achter en we nemen binnen 1 werkdag contact met je op!

Deze operators en beleggers profiteren van onze producten

Doordat ze kozen voor onze flexibele kantooroplossingen

Erg prettig, vooral de communicatie. De ervaring van Mindspace is dat Skepp een goede bemiddelaar is die met creatieve oplossingen komt en op deze manier zorgt voor het tot stand komen van een overeenkomst.

Mindspace

In mijn ogen is SKEPP een van de weinige toppers in de markt. Daar waar veel online brokers het proberen, zijn er maar een paar die het ook echt goed doen en die met leads komen waar je echt wat aan hebt. Top.

Freek Oversloot, Workspot

Fijne samenwerking. Zeer snelle en handige manier om in contact te komen met potentiële huurders.

Daaro Rotterdam

Super personeel waar we goed mee kunnen samenwerken.

Jerrel, Tribes

Altijd heel prettig contact, gedegen kennis van de markt, zeer ondernemend en actieve opvolging!

Eva van der Loop, Offices For You

Goed. SKEPP is kundig, attent, snel en gezellig. Ik heb een goede relatie met alle brokers.

Lex van Ingen, Merin

Leveren hele goede zuivere leads aan en zitten er goed bovenop. Ben zeer tevreden en heb via SKEPP veel verhuurd.

Floris van Kuijeren, M2Move

Fijne en betrokken mensen die altijd een stapje extra zetten.

Scalehub

Tot nu toe alleen maar tevreden met alle hulp en assistentie van SKEPP. Iedereen is ontzettend vriendelijk en servicegericht! Goed dat jullie hier onderzoek naar doen.

TSH Collab (The Student Hotel)

Onze ervaring met SKEPP is dat ze goede aanvragen doorsturen naar onze gebouwen. De aanvragen zijn een goede match en een bezichtiging houdt vaak al in dat de lead waardevol kan zijn. Merin ontvangt daarom graag leads van SKEPP.

Daan van der Veen, Merin

Altijd goed bereikbaar, kort op de bal, helpen te allen tijde waar mogelijk, gedegen kennis van de (vastgoed)markt en daarbij zeer plezierig contact!

Offices For You

Zo werk jij snel samen met SKEPP

In 3 stappen profiteer jij van Officelisting, Officeplanner en/of Officekit

STAP 1 Meld je kantoorpand(en) gratis aan via ons platform
STAP 2 Wij nemen binnen 1 werkdag contact op om de mogelijkheden door te nemen
STAP 3 Teken digitaal onze overeenkomst en de samenwerking kan beginnen!

Veelgestelde vragen

Per product hebben we de meest gestelde vragen opgesomd met een uitgebreid antwoord daarop

  • Officelisting
    • Ik wil als verhuurder mijn kantoorpand(en) plaatsen op SKEPP, hoe werkt dat?
      • Fantastisch dat je voor ons kiest! Immers hebben we met SKEPP een jarenlange ervaring als online broker. Wij hebben de mogelijkheid jouw kantoorpand(en) in Nederland, België en Duitsland te promoten. Het afgelopen jaar hebben we 3000 bedrijven geholpen in hun zoektocht naar kantoorruimte. Met SKEPP zijn we gespecialiseerd in online verhuur van kantoorruimte via diverse zoekmachines, door middel van online advertising, maar ook social media en mailings. Teken snel onze brokerovereenkomst en stuur ons de benodigde informatie van jouw pand(en). Je betaalt ons alleen wanneer wij een huurder voor jou hebben gevonden! Informeer nu via info@skepp.nl.

    • Ben ik als verhuurder langere tijd gebonden aan SKEPP?
      • Wij begrijpen dat jij flexibiliteit wilt. Dat betekent dat wij in tegenstelling tot traditionele makelaars geen exclusiviteit vragen. Wij vinden het namelijk heel raar om al commitment te vragen van jou, terwijl we nog geen succes hebben behaald. Zodra de brokerovereenkomst is getekend gaan wij dus op basis van ‘No cure, no pay’ voor jou aan de slag om een huurder te vinden. We vragen je wel jouw aanbod tenminste 6 maanden op SKEPP te laten staan, omdat wij ook tijd en energie steken in het schrijven van een SEO-optimale webtekst en het maken van foto’s.

    • Hoe plaats ik mijn kantoorpand(en) op de website van SKEPP?
      • Heel simpel, dat doen wij voor je. Lever ons enkel informatie rondom je pand(en) aan zoals (1) huurprijzen, (2) metrages of werkplekken, (3) voorzieningen etc. Onze tekstschrijvers gaan dan direct aan de slag om jouw pand(en) te plaatsen en een aantrekkelijke en goed vindbare webtekst te schrijven. Bovendien voeren zij het actuele aanbod in en plannen zij de fotograaf in die jouw pand(en) komt fotograferen. En presenteer jij jouw pand(en) al in Virtual Reality? Bij SKEPP lopen we voorop qua VR technologie in de vastgoedmarkt. Meld je dus snel aan via info@skepp.nl.

  • Officeplanner
    • Ik heb zelf een huurder die aangeeft Officeplanner te willen, wat nu?
      • Doordat Officeplanner een flexibel en duurzaam inrichtingsconcept is, waarbij meubilair delen voorrang heeft ten opzichte van meubilair bezitten, is het een gewild ‘product’ bij veel huurkandidaten. Geen wonder dat deze prospects informeren naar de mogelijkheden. Voor jou als verhuurder heeft het geen enkel nadeel omdat SKEPP geen seperate makelaarsfee rekent. Het levert je in euro’s niet perse meer op, behalve dat je jouw kantoorruimte sneller verhuurt. Het kost je sowieso geen (extra) geld. Wij regelen supersnel de huuraanbieding / het huurcontract, en verzorgen (geheel vrijblijvend) een inrichtingsvoorstel richting de prospect. Wij smeden het ijzer graag als het heet is, dus neem direct telefonisch contact op met de Sales afdeling van SKEPP of informeer via info@skepp.nl.

    • Zijn alle kantoorruimten geschikt voor Officeplanner?
      • Nee, niet alle kantoorruimten zijn geschikt voor Officeplanner. Kantoorruimten dienen een minimale oppervlakte te hebben van 100 m<sup>2</sup>. Er geldt geen maximum oppervlakte. Het plafond in de kantoorruimte(n) zelf dient tenminste een hoogte van 2,60 meter te hebben. Maar de voorkeur gaat uit naar plafondhoogtes van 2,80 tot 3 meter in verband met de cocons. Verder moet een ruimte natuurlijk voorzien zijn van elektriciteit en WiFi. Heb jij nog dergelijke ruimtes te huur? Meld je dan aan voor Officeplanner.

    • Wat als een huurder een grotere (Officeplanner)-ruimte wil huren?
      • Gefeliciteerd met de voorgenomen uitbreiding van jouw huurder! Wij maken graag een nieuw inrichtingsvoorstel en zorgen voor een nieuw huurcontract met daarin het juiste aantal werkplekken, een update van het Officeplanner-meubilair (onder levering&diensten) en de nieuwe huurprijs. Natuurlijk komt het ook voor dat huurders willen krimpen, in dat geval neem je als verhuurder contact op met SKEPP. We zijn bij SKEPP altijd graag bereid om de beste oplossing te vinden voor huurder en verhuurder.

    • Wat valt er voor huurders te kiezen qua Officeplanner-inrichting?
      • Een huurder maakt in eerste instantie de keuze qua Officeplanner-stijl. Wil je bijvoorbeeld een hippe en creatieve uitstraling (URBAN) of kies je liever voor een zakelijke, corporate uitstraling (CITY)? De verschillende Officeplanner-stijlen hebben ieder hun eigen sets met meubelen, je kunt hierbij zelf volledig je meubilair kiezen, binnen 1 stijl. Zo is het super eenvoudig om zelf een ontwerp voor jouw kantoorruimte te maken. Vind je dit toch nog lastig? Dan geven onze interieurspecialisten je graag advies.

    • Kan ik kijken op een locatie waar Officeplanner operationeel is?
      • Aan de Limiet 13-15 in Vianen hebben we een demolocatie van Officeplanner. We laten je deze URBAN (1 van de stijlen van Officeplanner) in Vianen graag zien. Je ziet ter plekke welke meubelen potentiële huurders kunnen kiezen en waarom Officeplanner zo gemakkelijk is voor jou als verhuurder.

    • Wie is officieel de verhuurder van Officeplanner, ik of SKEPP?
      • Het Officeplanner-meubilair blijft eigendom van SKEPP maar volgens het huurcontract ben jij de officiële verhuurder. Juridisch gezien is SKEPP geen partij in het huurcontract, doordat deze wordt getekend tussen de huurder en verhuurder. Echter, heb je wel een seperate ‘Officeplanner Partnership Agreement’ met SKEPP, waarin de onderlinge verplichtingen zijn vastgelegd. Grootste voordeel? Jij bent eigenaar van de ruimte en officieel partij in het huurcontract, maar je hoeft niet meer te investeren in een duur inbouwpakket voor jouw (nieuwe) huurders.

  • Officekit
    • Zijn mijn huidige sloten geschikt om ze om te turnen naar een keyless entry?
      • Alle sloten zijn geschikt voor een keyless entry. De keyless entry sloten werken op bluetooth en zijn makkelijk te beheren in onze app. Naast het beheren van de sloten kun je ook een koppeling maken met een online boekingssysteem voor de meetingrooms. Een meetingroom is dan alleen te openen via de app door de persoon die de meetingroom heeft gereserveerd.

    • Waarom moet ik kiezen voor een digitale receptiezuil?
      • Een groot voordeel van ons digitale receptiezuil is de flexibiliteit waar je het neer kunt zetten. Naast dat het makkelijk verplaatsbaar is, treedt hier ook een behoorlijke kostenbesparing op. Je hebt namelijk geen receptionisten meer nodig die normaal de gasten in jouw kantoorgebouw(en) opvangen en begroeten.

    • Wie installeert de techproducten van Officekit?
      • Jij hebt hier verder geen omkijken naar. Wij bij SKEPP zorgen dat alles netjes wordt geleverd en vervolgens geïnstalleerd. Handig toch?

    • Kan ik producten afzonderlijk van elkaar bestellen?
      • Ja, dat is zeker mogelijk. Ben je bijvoorbeeld geïnteresseerd in onze keyless entry sloten? Dan zou je er voor kunnen kiezen om deze eerst te kunnen installeren op 10 sloten. Bevalt dit? Dan komt SKEPP opnieuw langs om jouw gehele kantoorgebouw(en) te voorzien van de keyless entry. Mocht je meer panden in jouw portefeuille hebben, dan kun je er ook voor kiezen om de sloten eerst te implementeren in één kantoorgebouw.

    • Zijn mijn pand(en) geschikt voor Officekit?
      • Elk kantoorgebouw is geschikt voor Officekit. De keyless entry sloten zijn te beheren in onze app. Bovendien biedt deze app ook andere mogelijkheden. Zo kun je hier ook slagbomen in besturen. Komen er bezoekers langs? Dan kunnen zij gebruik maken van een eenmalige code. Daarnaast heb je in de app hardware data beschikbaar over jouw kantoorgebouw, denk hierbij aan de temperatuur, de luchtvochtigheidsgraad en het CO2-gehalte

        Naast de receptiezuil is er ook een betaalzuil voor de lunch, zo kun je jouw bedrijfsrestaurant makkelijk laten runnen zonder fte’s. In onze webshop vind je ook lunchmeubels die hier goed bij aansluiten. Genoeg oplossingen die in elk kantoorgebouw te faciliteren zijn!

Staat je vraag er niet tussen?