Officelisting, Officemanager en Officeplanner

Je richt je op je core business, terwijl je geniet van de ontzorging

Bij SKEPP bieden we verschillende producten aan om jou als eigenaar/operator te ontzorgen, namelijk Officelisting, Officemanager en Officeplanner. Met Officelisting wordt jouw kantorenaanbod gratis op onze vergelijkingswebsite geplaatst. Met Officemanager geef je jouw financiële en administratieve werkzaamheden uit handen aan ons, terwijl je zelf inzicht houdt in ons overzichtelijke Officemanager Dashboard. Met Officeplanner leveren we, naast een huurder, ook de inrichting. Het voordeel is dat je niet hoeft te investeren in meubilair. Bovendien regelt SKEPP het transport, de montage en eventuele schade.

Officelisting

officelisting
  • Plaatsing
  • Webtekst
  • Fotografie
  • Live beschikbaarheid
  • No cure, no pay
  • Advertenties

"Wij gaan direct op zoek naar huurders"

Officemanager

officemanager
  • Huuraanbiedingen
  • Huurcontracten
  • Borgfactuur
  • Huurfacturen
  • Betalingsherinneringen
  • Incassotraject

"Wij verzorgen je contract- en facturatiebeheer"

Officeplanner

officeplanner
  • Flexibele inrichting
  • URBAN / CITY
  • Duurzaam, ergonomisch meubilair
  • Geen investering
  • Transport en montage door SKEPP
  • SKEPP lost eventuele schade op

"Wij leveren je de huurder plus kantoorinrichting"

Verhuurders over kantoorruimte verhuren via SKEPP

Altijd goed bereikbaar, kort op de bal, helpen te allen tijde waar mogelijk, gedegen kennis van de (vastgoed)markt en daarbij zeer plezierig contact!

Offices For You

Onze ervaring met SKEPP is dat ze goede aanvragen doorsturen naar onze gebouwen. De aanvragen zijn een goede match en een bezichtiging houdt vaak al in dat de lead waardevol kan zijn. Merin ontvangt daarom graag leads van SKEPP. Daarnaast is SKEPP een bedrijf dat goed met ons meedenkt over mogelijkheden voor de klant. Alvorens ze de lead doorsturen hebben ze zelf veelal een passend gebouw in gedachten om aan te bieden. Zij doen er dus veel aan om een goede deal te bewerkstelligen waar, naar ons idee, zowel de verhuurder als huurder tevreden mee kan zijn. Daarnaast is de informatie die wij vanuit SKEPP ontvangen correct en geeft het de zoekvraag van de huurder goed weer.

Daan van der Veen -
Merin

Tot nu toe alleen maar tevreden met alle hulp en assistentie van SKEPP. Iedereen is ontzettend vriendelijk en servicegericht! Goed dat jullie hier onderzoek naar doen.

TSH Collab (The Student Hotel)

Fijne en betrokken mensen die altijd een stapje extra zetten.

Scalehub

Leveren hele goede zuivere leads aan en zitten er goed bovenop. Ben zeer tevreden en heb via SKEPP veel verhuurd.

Floris van Kuijeren -
M2Move

Goed. SKEPP is kundig, attent, snel en gezellig. Ik heb een goede relatie met alle brokers.

Lex van Ingen -
Merin

Altijd heel prettig contact, gedegen kennis van de markt, zeer ondernemend en actieve opvolging!

Eva van der Loop -
Offices For You

Super personeel waar we goed mee kunnen samenwerken.

Jerrel -
Tribes
Al ruim 800+ eigenaren/operators verhuren met SKEPP! Neem contact op
officelisting

Officelisting

Snel je kantoorruimte verhuren en pas betalen bij succes!

Heb je als verhuurder nog leegstaande kantoorruimte(n) en wil je die graag zo snel mogelijk verhuren? Plaats je kantorenaanbod gratis op SKEPP. Je betaalt pas bij succes een fee (10% over de eerste jaarhuur bij kantoorruimte of 15% over de contractduur bij werkplekken). De plaatsing, inclusief SEO-optimale tekst, fotografie en een actueel aanbod, zijn voor rekening van SKEPP. Waar wacht je nog op?

Interest increase

Meer huurders via SKEPP

Wij starten direct met het plaatsen van jouw kantorenaanbod. Hoe we dat doen? We creëren een SEO-optimale tekst waardoor jouw kantooraanbod goed vindbaar wordt in zoekmachines als Google. Daarnaast vragen we middels een telefonische intake de faciliteiten, services en jouw actuele aanbod uit. Zodoende communiceren we transparant en op een zo uitgebreid mogelijke manier jouw aanbod aan potentiële huurders.

Agreement https://skepp.nl/nl/kantoor-verhuren https://skepp.nl/?l=nl_NL

Brokerovereenkomst ondertekenen

Onze voorwaarden zijn opgesomd in onze brokerovereenkomst. Daarin valt onder meer te lezen dat je pas betaalt wanneer je via ons een kantoorruimte of werkplek verhuurt. Tot die tijd draagt SKEPP alle kosten. Indien je akkoord bent met onze algemene voorwaarden en de brokerovereenkomst hebt ondertekend, zetten we het verdere proces in gang. Duidelijkheid op voorhand is wel zo prettig, toch?

Photograph

Onze fotograaf maakt hoogwaardige foto’s

Intake? Check! Brokerovereenkomst? Check! Vervolgens plannen we een afspraak in voor de fotografie. Hierbij is het doel om 10 á 15 prachtfoto’s te schieten. Bovendien maakt onze fotograaf een video over het kantoorpand van maximaal 1 minuut. En de kosten? Die zijn voor SKEPP! Tot slot kunnen we ook een 3D Virtual Tour maken, waarmee potentiële huurkandidaten digitaal een rondleiding kunnen doen. Dat bespaart de tijd van een eerste rondleiding!

Tenant search

Huurder gevonden?

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe huurder! Geef je ons even een seintje zodat wij onze fee, bestaande uit 10% over de eerste jaarhuur bij kantoorruimte en 15% over de contractduur bij werkplekken, kunnen factureren? Je betaalt dus pas als wij een huurder voor je kantoorruimte of werkplek hebben gevonden.

Maak net als 800+ eigenaren/operators gebruik van Officelisting! Neem contact op
Advertising

Optioneel: altijd bovenaan in de zoekresultaten

Wil je altijd goed gevonden worden op onze vergelijkingswebsite? Dan bieden we de optie om te adverteren. Dat houdt in dat je bovenaan in de zoekresultaten op de website van SKEPP verschijnt met jouw kantoorpand(en). Zo zien potentiële huurkandidaten jouw beschikbare kantoorruimte eerder en zo nemen jouw kansen op een snelle verhuur toe. Ook geïnteresseerd? Geef dit aan in jouw officelisting aanvraag.

vanaf €250,- p.m.

officemanager

Officemanager

Wij regelen de huuraanbiedingen, huurcontracten en facturatie van A tot Z

Met Officemanager gaan we een stap verder, door het versturen van huuraanbiedingen, het opstellen van huurcontracten en het verzorgen van de facturatie. Door digitaal een gepersonaliseerde huuraanbieding op maat te genereren, voorzien van jouw bedrijfslogo en contactgegevens, kan de huurkandidaat het eenvoudig vanuit de mailbox ondertekenen. Is dat gereed? Dan wordt het contract naar jou als operator, pandeigenaar of verhuurder gezonden ter ondertekening. Gefeliciteerd met je nieuwe huurder!

Natuurlijk handelen wij vervolgens de verdere administratie af, zoals het digitaal opslaan van het huurcontract en het klaarzetten van de borgfactuur en de maandelijkse huurfacturen. Wij versturen betalingsherinneringen en verzorgen het volledige debiteurenbeheer. En jij? Jij houdt heel gemakkelijk overzicht in je eigen Officemanager Dashboard, waar je alle aanbiedingen, contracten en facturen kunt inzien. Wel zo gemakkelijk, toch?

  • Huuraanbiedingen
  • Huurcontracten
  • Borgfactuur
  • Huurfacturen
  • Betalingsherinneringen
  • Incassotraject

 

Basic

12,45

per contract, per maand

Premium

15,95

per contract, per maand meest gekozen

Exclusive

22,95

per contract, per maand

Enterprise

29,95

per contract, per maand

Gratis huuraanbiedingen

Aantal huuraanbiedingen

max. 25 p.m.

onbeperkt

onbeperkt

onbeperkt

Aantal huurcontracten

onbeperkt

onbeperkt

onbeperkt

onbeperkt

Facturatiemogelijkheden

per maand

per maand

per maand

alle

Btw-aangifte export

zelf exporteren

auto inbox

auto inbox

auto inbox

Eigen logo op facturen en aanbiedingen

KvK-koppeling

Tablet met software SKEPP

Eigen contract template

1x per jaar

3x per jaar

onbeperkt

Gratis advertenties op SKEPP.nl

3 maanden

6 maanden

1 jaar

Training voor de verhuurder

telefonisch

op locatie

op locatie

Support via mail

Support telefonisch

binnen 3 werkdagen

binnen 2 werkdagen

binnen 1 werkdag

Aantal gebruikers (verhuurder)

3 personen

5 personen

10 personen

onbeperkt

 

Ook is het mogelijk om in eerste instantie alleen gebruik te maken van ons huuraanbiedingen-systeem. Hiermee verstuur je supersnel huuraanbiedingen, geheel gratis en vrijblijvend. Wordt het een huurcontract? Dan betaal je afhankelijk van welk pakket je kiest, bovenstaande bedragen per maand per contract.

officeplanner

Officeplanner

Jij stelt de ruimte ter beschikking voor Officeplanner, wij regelen de rest!

Officeplanner biedt voor huurders flexibiliteit en gemak, iets waaraan we veel waarde hechten. Wij leveren op onze beurt een kantoorinrichting, waarin jij als verhuurder dus niet hoeft te investeren. Met Officeplanner leveren we dus een URBAN- of CITY-inrichting voor jouw nieuwe huurder. Ook nemen we alle financiële en administratie rompslomp weg. Als verhuurder lever je dus alleen de ruimte en SKEPP regelt de rest!

Car

SKEPP levert je een inrichting en een huurder

Officeplanner zorgt voor een bewezen snellere verhuur van jouw leegstaande kantoorvloer(en). Potentiële huurkandidaten kiezen namelijk sneller voor een ingerichte kantoorruimte.

Asset 4

Je investeert als verhuurder niet in meubilair

Als verhuurder hoef je niet te investeren in het meubilair, dat doen wij. Bovendien zorgt SKEPP voor de transport en de montage. Schade aan het meubilair? Wij regelen de reparatie.

Asset 9

De bijkomende voordelen van Officeplanner

We brengen de Officeplanner-ruimte en de rest van het pand in beeld middels een 3D Virtuele Tour. Daarnaast geniet de ruimte ook volop de aandacht op social media. Gaaf toch?

Sneller kantoorruimte verhuren en bovendien niet investeren in meubilair? Neem contact op

3D Virtual Tour

Wil jij ook voor een optimale beleving van jouw kantoorpand(en) zorgen? Kies dan voor een 3D Virtual Tour van SKEPP! Hieronder hebben we een voorbeeld van de 3D Virtual Tour van het kantoorpand aan het Gustav Mahlerplein 2 in Amsterdam. Wil je toch liever via je smartphone kijken in 3D? Laat het ons weten en wij sturen je een 3D-bril op. Dan ervaar je pas echt wat activity based werken in een industriële omgeving is!

question

Veelgestelde vragen

  • Officelisting
    • Ik wil als verhuurder mijn kantoorpand(en) plaatsen op SKEPP, hoe werkt dat?
      • Fantastisch dat je voor ons kiest! Immers hebben we met SKEPP een jarenlange ervaring als online broker. Wij hebben de mogelijkheid jouw kantoorpand(en) in Nederland, België en Duitsland te promoten. Het afgelopen jaar hebben we 3000 bedrijven geholpen in hun zoektocht naar kantoorruimte. Met SKEPP zijn we gespecialiseerd in online verhuur van kantoorruimte via diverse zoekmachines, door middel van online advertising, maar ook social media en mailings. Teken snel onze brokerovereenkomst en stuur ons de benodigde informatie van jouw pand(en). Je betaalt ons alleen wanneer wij een huurder voor jou hebben gevonden! Informeer nu via info@skepp.nl.

    • Ben ik als verhuurder langere tijd gebonden aan SKEPP?
      • Wij begrijpen dat jij flexibiliteit wilt. Dat betekent dat wij in tegenstelling tot traditionele makelaars geen exclusiviteit vragen. Wij vinden het namelijk heel raar om al commitment te vragen van jou, terwijl we nog geen succes hebben behaald. Zodra de brokerovereenkomst is getekend gaan wij dus op basis van ‘No cure, no pay’ voor jou aan de slag om een huurder te vinden. We vragen je wel jouw aanbod tenminste 6 maanden op SKEPP te laten staan, omdat wij ook tijd en energie steken in het schrijven van een SEO-optimale webtekst en het maken van foto’s.

    • Hoe plaats ik mijn kantoorpand(en) op de website van SKEPP?
      • Heel simpel, dat doen wij voor je. Lever ons enkel informatie rondom je pand(en) aan zoals (1) huurprijzen, (2) metrages of werkplekken, (3) voorzieningen etc. Onze tekstschrijvers gaan dan direct aan de slag om jouw pand(en) te plaatsen en een aantrekkelijke en goed vindbare webtekst te schrijven. Bovendien voeren zij het actuele aanbod in en plannen zij de fotograaf in die jouw pand(en) komt fotograferen. En presenteer jij jouw pand(en) al in Virtual Reality? Bij SKEPP lopen we voorop qua VR technologie in de vastgoedmarkt. Meld je dus snel aan via info@skepp.nl.

  • Officemanager
    • Heb ik nog wel inzicht in alle gegevens als ik Officemanager afsluit?
      • SKEPP zorgt voor transparantie in de kantorenmarkt. Zo kun je via het verhuurdersportal alle huurcontracten, sleutelcontracten, bijzondere bepalingen, borg- en huurfacturen en ook de status van betalingen inzien. Ook tref je in het verhuurdersportal de maandelijkse btw-rapportages aan en kun je zelfs zien wat de (huur)potentie jouw kantoorpand(en) is. Je ontvangt een eigen unieke login, eventueel voor meerdere gebruikers. Dat betekent dat specifieke delen van het verhuurdersportal juist wel of juist niet in te zien zijn door bepaalde gebruikers.

    • Welk Officemanager-pakket kan ik het beste kiezen?
      • Het kiezen van het juiste Officemanager pakket is met name afhankelijk van de hoeveelheid gebruikers die je toegang wilt geven tot het verhuurdersportal en de snelheid waarmee de vragen van huurders moeten worden beantwoord. En maak je gebruik van een eigen (huur)contracttemplate? In het laatste geval kies je tenminste voor het (aanbevolen) Premium Officemanager-pakket. Maar wil je daarnaast dat jouw huurders altijd binnen 2 werkdagen worden geholpen met al hun vragen, dan kies je voor het Exclusive Officemanager-pakket. Het Enterprise-pakket bied jou oneindig veel mogelijkheden, totale ontzorging en altijd binnen 1 werkdag antwoord richting jouw huurders. Verder is het belangrijk om te weten dat ieder pakket recht geeft op een bepaalde termijn aan gratis adverteren! Dit kan je veel extra huurkandidaten opleveren. Neem telefonisch contact op met de Finance afdeling van SKEPP of informeer via admin@skepp.nl.

    • Wat als een huurder niet betaalt?
      • We begrijpen dat dit een vervelende situatie is, altijd lastig. Maar gelukkig kijken we bij SKEPP niet de andere kant op wanneer het even lastig wordt. In eerste instantie zullen we twee betalingsherinneringen versturen, gevolgd door een laatste aanmaning waarin we aangeven dat we een incassobureau opdracht zullen geven de openstaande gelden te innen. Wordt hier geen gehoor aan gegeven dan wordt het incassotraject opgestart en zullen deze kosten worden verhaald op de huurder.

    • Moet ik al mijn huurcontracten aan SKEPP overdragen?
      • Om de administratie zo optimaal mogelijk te kunnen verzorgen, is dit voor verhuurder en SKEPP de beste oplossing. Onze digitale systemen zijn namelijk sneller en nauwkeuriger dan mensenhanden. In het verhuurdersportal blijf je over een totaaloverzicht beschikken, maar laat je het werk door SKEPP doen. Niet voor niets verzorgen wij voor inmiddels meer dan 100 verhuurders de volledige financiële administratie van hun kantoorpand(en). Wil je wat voorzichtiger starten? Dan kan dat ook. Het is mogelijk om alleen nieuwe huuraanbiedingen en huurcontracten te laten genereren door SKEPP. Zo kun jij rustig wennen aan deze digitale transformatie. Heb je nog gedetailleerdere vragen? Neem dan telefonisch contact op met de Finance afdeling van SKEPP of informeer via admin@skepp.nl.

    • Wie is er verantwoordelijk voor de juiste inhoud van het huurcontract?
      • Huurcontracten worden opgesteld aan de hand van de ROZ huurovereenkomst kantoorruimte 2015. Dat betekent dat we gebruik maken van de standaard die de Raad voor Onroerende Zaken ons aanbeveelt. Intern hanteert SKEPP het ‘four eyes principle’ zodat er altijd 2 verschillende experts kijken naar een nieuw opgesteld huurcontract. SKEPP is niet aansprakelijk voor fouten en/of onvolkomenheden in huurcontracten, doordat SKEPP officieel geen partij is in deze juridische overeenkomst tussen verhuurder en huurder.

  • Officeplanner
    • Ik heb zelf een huurder die aangeeft Officeplanner te willen, wat nu?
      • Doordat Officeplanner een flexibel en duurzaam inrichtingsconcept is, waarbij meubilair delen voorrang heeft ten opzichte van meubilair bezitten, is het een gewild ‘product’ bij veel huurkandidaten. Geen wonder dat deze prospects informeren naar de mogelijkheden. Voor jou als verhuurder heeft het geen enkel nadeel omdat SKEPP geen seperate makelaarsfee rekent. Het levert je in euro’s niet perse meer op, behalve dat je jouw kantoorruimte sneller verhuurt. Het kost je sowieso geen (extra) geld. Wij regelen supersnel de huuraanbieding / het huurcontract, en verzorgen (geheel vrijblijvend) een inrichtingsvoorstel richting de prospect. Wij smeden het ijzer graag als het heet is, dus neem direct telefonisch contact op met de Sales afdeling van SKEPP of informeer via info@skepp.nl.

    • Zijn alle kantoorruimten geschikt voor Officeplanner?
      • Nee, niet alle kantoorruimten zijn geschikt voor Officeplanner. Kantoorruimten dienen een minimale oppervlakte te hebben van 100 m<sup>2</sup>. Er geldt geen maximum oppervlakte. Het plafond in de kantoorruimte(n) zelf dient tenminste een hoogte van 2,60 meter te hebben. Maar de voorkeur gaat uit naar plafondhoogtes van 2,80 tot 3 meter in verband met de cocons. Verder moet een ruimte natuurlijk voorzien zijn van elektriciteit en WiFi. Heb jij nog dergelijke ruimtes te huur? Meld je dan aan voor Officeplanner.

    • Wat als een huurder een grotere (Officeplanner)-ruimte wil huren?
      • Gefeliciteerd met de voorgenomen uitbreiding van jouw huurder! Wij maken graag een nieuw inrichtingsvoorstel en zorgen voor een nieuw huurcontract met daarin het juiste aantal werkplekken, een update van het Officeplanner-meubilair (onder levering&diensten) en de nieuwe huurprijs. Natuurlijk komt het ook voor dat huurders willen krimpen, in dat geval neem je als verhuurder contact op met SKEPP. We zijn bij SKEPP altijd graag bereid om de beste oplossing te vinden voor huurder en verhuurder.

    • Wat valt er voor huurders te kiezen qua Officeplanner-inrichting?
      • Een huurder maakt in eerste instantie de keuze qua Officeplanner-stijl. Wil je bijvoorbeeld een hippe en creatieve uitstraling (URBAN) of kies je liever voor een zakelijke, corporate uitstraling (CITY)? De verschillende Officeplanner-stijlen hebben ieder hun eigen sets met meubelen, je kunt hierbij zelf volledig je meubilair kiezen, binnen 1 stijl. Zo is het super eenvoudig om zelf een ontwerp voor jouw kantoorruimte te maken. Vind je dit toch nog lastig? Dan geven onze interieurspecialisten je graag advies.

    • Kan ik kijken op een locatie waar Officeplanner operationeel is?
      • Aan de Limiet 13-15 in Vianen hebben we een demolocatie van Officeplanner. We laten je deze URBAN (1 van de stijlen van Officeplanner) in Vianen graag zien. Je ziet ter plekke welke meubelen potentiële huurders kunnen kiezen en waarom Officeplanner zo gemakkelijk is voor jou als verhuurder. Laat jouw agenda de reis naar Vianen niet toe? Bekijk dan alvast onze 3D VR Tour van URBAN Vianen.

    • Wie is officieel de verhuurder van Officeplanner, ik of SKEPP?
      • Het Officeplanner-meubilair blijft eigendom van SKEPP maar volgens het huurcontract ben jij de officiële verhuurder. Juridisch gezien is SKEPP geen partij in het huurcontract, doordat deze wordt getekend tussen de huurder en verhuurder. Echter, heb je wel een seperate ‘Officeplanner Partnership Agreement’ met SKEPP, waarin de onderlinge verplichtingen zijn vastgelegd. Grootste voordeel? Jij bent eigenaar van de ruimte en officieel partij in het huurcontract, maar je hoeft niet meer te investeren in een duur inbouwpakket voor jouw (nieuwe) huurders.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Laat het ons even weten! Neem contact op