Het coronavirus blijft zich maar verspreiden, waardoor onze minister-president adviseert om vooral thuis te werken als dat kan. Naar verwachting zal deze maatregel nog weken van kracht zijn als het niet langer is. Dat betekent dat veel mensen een thuiswerkplek improviseren. Toch is het goed inrichten van een thuiswerkplek verstandig. Niet alleen om fysieke klachten tegen te gaan, maar ook om de productiviteit te verhogen van jouw personeel. Welk meubilair heb je nodig voor een thuiswerkplek voor jouw werknemers? Huur of koop jij het kantoormeubilair? Ons advies lees je in dit blog!
Belangrijkste meubilair voor jouw thuiswerkplek
Op kantoor is het kantoormeubilair goed afgesteld volgens de richtlijnen van de Arbowet. Hoe zit dat als men thuis werkt? Ook bij thuiswerken is de Arbowet van kracht en is de werkgever verplicht om een veilige en goede werkplek te regelen. Een thuiswerkplek vraagt om dezelfde ergonomische meubelen als op kantoor. SKEPP biedt de ideale oplossing voor jou als werkgever. Wil je meer informatie over thuiswerkplekken voor jouw werknemers? Bekijk dan eens onze pagina over thuiswerkplekken!
Bekijk de pagina over thuiswerkplekken!
Een goed ingesteld bureau is belangrijk voor een productieve werkdag. Kies een vierpoot bureau en stel hem in op de ideale werkhoogte. Het afstellen is van groot belang bij een comfortabele en ergonomische werkplek. Niemand zit te wachten op lichamelijke klachten door een verkeerde houding. Benieuwd naar de juiste werkhoogte van het bureau? Dat lees je hier. Wil je af en toe staand werken? Dan is een zit-sta bureau raadzaam. Zo is het mogelijk om te variëren in zittend of staand werken. Stel de gewenste hoogte in en het werken kan beginnen.
Ergonomische bureaustoelen zijn een must
Naast een goed bureau is een ergonomische bureaustoel onmisbaar. Ook het afstellen van de bureaustoel is belangrijk. Zorg voor een goede rugsteun, stel de armleuningen op de gewenste hoogte af en schuif de bureaustoel goed aan aan het bureau. Het juist instellen van bureaustoelen voorkomt rug- en nekklachten. Optimale ondersteuning is daarom wel gewenst voor iedereen, zeker als je de hele dag aan het werk bent.
Huren van SKEPP kantoormeubelen
Doordat veel mensen thuiswerken vanwege het coronavirus is de situatie voor elke ondernemer onzeker. Werken we slechts een paar weken thuis of worden dit toch maanden? Kortom, wanneer werken we weer vanaf kantoor? Om deze onzekerheden uit de weg te gaan biedt het huren van kantoormeubilair veel voordelen. Je kan onze kantoormeubelen al huren vanaf 1 maand. Je betaalt 1 maand borg en je kan de huur van het meubilair maandelijks opzeggen. Handig als je kantoormeubelen zoekt voor onbepaalde tijd, niet waar? Dit geeft jou als werkgever veel flexibiliteit.
Contactloos leveren van kantoormeubelen
SKEPP zorgt voor het contactloos leveren van kantoormeubelen. Dat wil zeggen: de meubelen worden voor de deur van je werknemer in elkaar gezet en de werknemer plaatst het meubilair op de gewenste plek in huis. SKEPP stuurt de juiste werkinstructies door naar de facility manager. In deze werkinstructie geven we advies voor het instellen van bureaus en bureaustoelen. Zo kan jouw werknemer ergonomisch verantwoord én veilig werken vanaf huis. Wat is de levertermijn van de meubelen? We leveren het grootste gedeelte van onze producten al (in overleg) binnen 1 week. De transportkosten zijn afhankelijk van de order en worden daarom berekend per situatie. Vragen hierover? Neem dan contact op met onze inrichtingsexperts.
Neem contact op met onze experts
Pakket 1: Basic Workingspace
Is het kiezen van de geschikte kantoormeubelen voor jouw personeel lastig? Dan heeft SKEPP twee pakketten samengesteld voor jou. Dit pakket is voorzien van bureaustoel Sevilla en bureau Kassel (160x80 cm) en huur je al voor €25,- per maand. Het pakket is uiteraard uitbreidbaar met bijvoorbeeld een ladeblok.
Pakket 2: Comfort Workingspace
Wil jij de werknemers laten thuiswerken in comfort? Dan is pakket 2 een goede keuze. In dit pakket zit bureaustoel Sevilla en een elektrisch verstelbaar bureau Frankfurt (160x80 cm). Dit bureau geeft de mogelijkheid tot het verstellen van het bureau in slechts een klik op de knop. Dit pakket huur je al voor €45,- per maand. Wil je het pakket uitbreiden? Geen enkel probleem! SKEPP biedt full service kantooroplossingen aan.
Thuiswerken vs. naar kantoor gaan?
De verwachting zal zijn dat het thuiswerken gecombineerd wordt met naar kantoor gaan. Zo kan je toch nog het contact houden met collega’s en bij je documenten op kantoor. Ga jij weer naar kantoor? Dan moeten er maatregelen getroffen zijn om de veiligheid van jou en je collega’s te waarborgen. Die maatregelen zijn onderdeel van het 1,5 meter kantoor. Welke factoren worden er meegenomen in het 1,5 meter kantoor? Dat lees je in onze gratis brochure!
Bestel online of neem contact op met SKEPP
Heb je interesse in het huren van kantoormeubelen voor de thuiswerkplekken van jouw werknemers? Dan kan je eenvoudig de bestelling via de webshop plaatsen, maar uiteraard kan dit ook telefonisch of per mail. Bel naar: +31 85 877 05 19 en vraag naar Nick of mail naar: nick@skepp.com. Voor vragen of advies denkt SKEPP graag met jou mee.
Bestel hier jouw kantoormeubelen
Bestel vandaag nog meubelen voor jouw thuiswerkplek
Thuiswerken is nu van dagelijkse orde wanneer dat mogelijk is. Het coronavirus houdt heel Nederland in de ban. Het is goed om uit voorzorg en kans op besmetting je personeel thuis te laten werken. Jij als werkgever moet er wel rekening mee houden dat je een thuiswerkplek creëert voor werknemers die veilig en ergonomisch verantwoord is. Naast bureaus en bureaustoelen is het bestellen van aanverwante kantoormeubelen optioneel. Denk aan lockerkasten, persoonlijke lades, archiefkasten en meer. Ben je toe aan een passende flexoplossing voor jouw onderneming? SKEPP denkt graag met je mee.