Kantoorinrichting

Efficiënte kantoorinrichting

Waarom is de indeling van een kantoor belangrijk? En welke inrichting is het meest efficiënt voor jouw kantoor? Wij helpen je de belangrijkste vragen over een efficiënte kantoorinrichting te beantwoorden.

Efficiënte kantoorinrichting

Ga voor een efficiënte kantoorinrichting en verhoogd de productiviteit

Het interieur en de beleving van de werkomgeving staat steeds meer centraal. Een geslaagde kantoorinrichting zorgt voor meer interactie, productiviteit en positieve gezindheid. Een goede indeling van het kantoor is daarom erg belangrijk. Zo zijn niet alleen de werkruimten, maar ook de sociale ruimtes hierbij cruciaal. Een efficiënte kantoorinrichting houdt rekening met alle behoeften van de gebruikers van de kantoorruimte. Door in elke behoefte te voorzien kan er efficiënt gewerkt worden.

03 vraag gratis vrijblijvend gepersonaliseerde inrichting aan

Het belang van een efficiënte kantoorinrichting

Een verandering in de manier van werken en nieuwe proptech-ontwikkelingen, zorgen ervoor dat de kantoren van nu niet meer lijken op de traditionele kantoren. De kantoren van nu zorgen voor meer productiviteit. Daarnaast is ook de tevredenheid van de werknemers over de werkomgeving belangrijk. Die omgeving vraagt om aanpassing van de traditionele kantoorinrichting.

Huidige kantoren gaan een meer dynamische werkomgeving bieden met bijvoorbeeld sta-bureaus en ergonomische stoelen, die de basis zullen zijn van de kantoorinrichting. Lounge- en zitgedeeltes worden ook steeds belangrijker. Het is goed dat werknemers de kans krijgen om staand en zitten werken af te kunnen wisselen, evenals de mogelijkheid om af en toe te loungen. Dit komt zowel de gezondheid als de productiviteit ten goede. 

Voorafgaand aan het inrichten van jouw kantoor is het belangrijk om te weten welk kantoortype en hoeveel m2 aan kantoorruimte je nodig hebt. Er zijn namelijk 4 verschillende kantoortypen: flexwerkplekken,  kantoorunits, grote kantoorruimten op maat en vergaderruimten. Lees in ons artikel 'Zo bepaal je welk type kantoor je nodig hebt' hoe je simpel beslist welk kantoortype je nodig hebt.

Jan van Galenstraat inrichting kantoorpand efficient productiefVerschillende plekken om te werken in het kantoorpand zorgt voor meer dynamiek en afwisseling.

Een dynamische werkomgeving

Een kantoorruimte heeft een geslaagde inrichting wanneer deze in alle behoeften voorziet. In een ideale situatie is er allereerst een plek voor sociale contacten en informele praatjes. Ook één of meerdere vergader- en presentatieruimten zijn belangrijk. Daarnaast nog een ruimte om te (samen)werken, maar ook een plek om je terug te trekken om je volop te kunnen concentreren. Jouw kantoor moet dus een dynamische werkomgeving bieden.

Een kantoorinrichting die hier volledig op inspeelt is Officeplanner, een prefab design inrichtingsconcept. Het is gebaseerd is op C4 dat staat voor Connect, Conference, CoWork en Concentrate. Deze flexibele kantoorindeling geeft je verschillende opties.

Bij Connect draait het om het verhogen van de onderlinge interactie, met als gevolg dat de onderlinge relaties verbeteren en er ideeën worden uitgewisseld. Die kunnen weleens resulteren in innovatieve en creatieve projecten. Conference staat voor de beschikbaarheid van presentatie- en vergaderruimten. CoWork biedt je een ruimte waarin je met collega's samen kunt werken en Concentrate geeft je juist een rustige plek zodat jij je helemaal op je uit te voeren taak kunt concentreren.

WatermarkedImageW3siZGVzdHJveWVkIjpmYWxzZSwiY2xhc3MiOiJJbWFnZSJ9LCIyIiwiMjAiXQ FillWyIxMDI0IiwiNzY4Il0 werkplek kantoorruimte huren in vianen utr2Een efficiënte inrichting van de kantoorruimte met verschillende soorten werkplekken.

Gemakkelijk jouw kantoor efficiënt inrichten met Officeplanner

Weet jij niet hoe je een efficiënte kantoorinrichting creëert? Geen probleem, want wij kunnen je hierbij helpen. Officeplanner is een prefab design inrichtingsconcept met verschillende stijlen. Hiermee kunnen wij jou helpen aan een geschikte inrichting van de kantoorruimte, die voorziet in al je behoeftes.

Voor meer informatie hierover kun je vrijblijvend contact opnemen met één van onze vastgoedconsultants die telefonisch te bereiken zijn via 085 877 05 19. Mailen mag ook, dat kan naar: info@skepp.nl

07 zoek kantoormeubilair profiteer officeplanner

Bekijk hoe en waar we dit toepassen

Benieuwd hoe we onze creativiteit en expertise in de praktijk tot leven brengen? Ontdek onze toffe projecten. Ervaar hoe we kantoorruimtes omtoveren naar functionele en inspirerende omgevingen die de verhalen van de klanten vertellen. Onze projecten bieden je een exclusief kijkje in de keuken. Ga mee op ontdekkingsreis en laat je inspireren!

See what's next

Wil je meer lezen? Ontdek meer inspirerende inrichtingsideeën en oplossingen voor een dynamisch kantoor.

Waarom online jouw kantoor inrichten altijd werkt

Waarom online jouw kantoor inrichten altijd werkt

Jouw kantoorpand inrichten kan tegenwoordig gewoon online. Lees in dit blog hoe jij de kantoorinrichting gemakkelijk online samenstelt!

Lees meer
4 tips voor de  inrichting van de bedrijfskantine

4 tips voor de inrichting van de bedrijfskantine

De bedrijfskantine is tegenwoordig zoveel meer in de kantoorinrichting. Met deze tips zorg jij dat de bedrijfskantine het sociale middelpunt wordt van jouw bedrijf.

Lees meer
Industriële kantoorinrichting

Industriële kantoorinrichting

Wat is een industrieel kantoordesign? Hoe creëer jij zelf een industriële inrichting? Hoe is het ontstaan en hoe kun je het herkennen? Wij vertellen je er graag meer over.

Lees meer

Ready to make the first move?

Klaar voor een dynamische kantoorinrichting? We got you! Maak jij de first move?

Geen verplichtingen
Persoonlijk ontwerpplan
Gratis & vrijblijvend advies