SKEPP media

Gloednieuwe SKEPP glossy gepresenteerd tijdens SKEPP pitch

Door |

Thema KANTOOR: 'Echte schoonheid zit van binnen'

Tijdens SKEPP pitch op donderdag 14 januari is de SKEPP glossy, met de naam KANTOOR, gepresenteerd. Het thema van de glossy van dit jaar is 'Echte schoonheid zit van binnen'. 

SKEPP glossy 2016 KANTOOR

Vastgoedvrouw van het jaar 2015 ontvangt eerste exemplaar

Martine Gründemann van G&S Vastgoed ontving, uit handen van Mattijs Kaak, het eerste exemplaar van de SKEPP glossy 2016. Gründemann werd uitgeroepen tot Vastgoedvrouw van het jaar 2015, tijdens de najaarsbijeenkomst van DWIRE. De jury roemde haar creativiteit, vastberadenheid en resultaatgerichtheid. 

Vastgoedvrouw van het jaar Gruendemann

De presentatie van de glossy: één van de hoogtepunten van SKEPP pitch

Voor het vierde jaar op rij werd de SKEPP pitch georganiseerd. Dit jaar was 'de Schoen' in Amsterdam, tegenwoordig bekend als 'Infinity', de locatie voor het evenement. Naast de pitches van vier inspirerende sprekers, was ook de presentatie van de glossy een hoogtepunt. De circa 200 aanwezige mensen ontvingen na de presentatie ook een glossy. 

Lees hier meer over SKEPP pitch 2016 in Amsterdam

Share
SKEPP glossy uitreiking