Ceresstraat 1

4811CA Breda

4 (10)
  • Toiletten

  • WiFi

  • Glasvezel

  • Receptie

  • Sociaal hart

  • Postverwerking

  • Telefoon beantwoording

  • Airconditioning

  • Lunch

  • Rolstoeltoegankelijk

  • Schoonmaak

  • Fietsenstalling

  • Beveiliging

  • Lift

  • Oplaadpunt auto

  • Bureau

  • Koffie/thee

  • Vergaderplek

  • Keuken

  • Parkeren

  • Restaurant

  • 24/7 toegang

  • Printen

Kantoorruimte huren aan de Ceresstraat (Centrum)

Kantoorruimte vinden in Breda is geen gemakkelijke taak. Vooral niet wanneer je op zoek bent naar goedkope kantoorruimte op een aantrekkelijke locatie in Breda. Aan de Ceresstraat, gelegen in de Stationsbuurt, worden echter diverse kantoorruimten voor de verhuur aangeboden. Het betreft een modern pand voorzien van energielabel A. Diverse bedrijven huren momenteel al een kantoorruimte in dit prachtige kantoorgebouw. Zo vind je er advocatenkantoren, diverse financiële holdings en organisatieadviesbureaus. 

Huurprijzen, Ceresstraat, Breda

Dit kantoorgebouw kent een totale vloeroppervlakte van circa 1100 m2, verdeeld over 5 verdiepingen. Het huren van werkplekken, ingerichte kantoorkamers of kantoorruimte op maat behoort allemaal tot de mogelijkheden in dit kantoorgebouw. Zo is een flexwerkplek al te huur voor slechts €179,- per maand en voor €339,- per maand huur je al een fraaie kantoorkamer. Wanneer je besluit om voor tenminste 1 jaar kantoorruimte te huren, profiteer je van de meest aantrekkelijke huurprijs. 

Ceresstraat: receptie, 24/7 toegang en voldoende parkeergelegenheid

In dit kantoorpand aan de Ceresstraat in Breda schenkt men veel aandacht aan hoogwaardige services en voorzieningen. Zo is er een receptie aanwezig waar ze zorg dragen voor de postverwerking en indien gewenst de telefoon voor je beantwoorden. Daarnaast krijg jij als huurder in dit kantoorpand de mogelijkheid om ook in de avonduren te werken. Jouw eigen kantoorruimte is namelijk 24/7 toegankelijk. Tot slot zijn er voldoende parkeerplaatsen aanwezig. Deze kun je tegen een meerprijs huren.

Locatie en bereikbaarheid, Ceresstraat, Breda

Dit kantoorpand is gelegen in het bruisende gedeelte van Breda. Diverse restaurants en barretjes bevinden zich in de nabije omgeving. Zo ligt de Starbucks 300 meter verderop en na het werk kun je voor een lekker glaasje wijn terecht bij Wine Heroes. De bereikbaarheid van het pand kan worden omschreven als uitstekend. Treinstation Breda ligt namelijk op een loopafstand van 6 minuten. Daarnaast reis je met de auto ook erg gemakkelijk naar kantoor. Zowel de A27, A16 en de A58 liggen op slechts 15 autominuten van het kantoorpand. 

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Ceresstraat?

Ben jij al een tijdje op zoek naar een werkplek of eigen kantoorkamer in het centrum van Breda? Zoek dan niet verder en kom snel een kijkje nemen in dit prachtige kantoorpand. Plan hiervoor gratis en geheel vrijblijvend een rondleiding in. 

Creëer jouw eigen URBAN of CITY met officeplanner aan Ceresstraat in Breda

URBAN en CITY zijn 2 prefab design inrichtingsconcepten, die zowel producttechnisch als financieel 100% flexibel zijn. Waar URBAN de rebelse variant is, past CITY erg goed bij de professional die op zoek is naar comfort. Creëer ook jouw URBAN- of CITY-locatie aan Ceresstraat in Breda.

Beide inrichtingsconcepten zijn gebaseerd op het C4 inrichtingsconcept: alles waaraan je behoefte hebt op kantoor. Kies in de plattegrond hieronder een beschikbare kantoorruimte, sleep daarin de kantooritems die jij wilt en SKEPP levert vervolgens jouw droomkantoor met officeplanner binnen 1 week op. SKEPP is thuis op kantoor.

Kantoor en werkplekken te huur aan de Ceresstraat in Breda Ceresstraat 1 Breda Toplocatie!

10 beoordelingen Ceresstraat

Kantoor met een zeer prettige indeling.In de open ruimtes kun je netwerken en in de afgesloten kantoorkamers kan er rustig gewerkt en gebeld worden.

Super mooie inrichting!

Gezellige ruimte om een werkplek te huren.

Leuk ingerichte kantoorruimtes.

Mooie lichte kamers met af en toe leuke kleuraccenten..

Top locatie!!

Praktisch ingerichte werkplekken in een leuke open ruimte.

Kantoorruimtes en werkplekken die echt van deze tijd zijn!!

Vele mooie, lichte kantoren in dit pand.

Ook de werkplekken in de gezamenlijke ruimten zijn zeer goed.

Alles is perfect geregeld door de verhuurder.

Goed meubilair om de hele dag op kantoor te kunnen werken.

Vriendelijk personeel bij de receptie, en ook erg fijn dat ze ondersteunende services bieden. scheelt toch behoorlijk wat werk.

Gezellige inrichting, voelt een beetje als thuiskomen.

Vriendelijke medewerkers waar je terecht kunt met al je vragen.

Dit kantoor beoordelen? Geef je mening hieronder!

Waardering:

Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Chat met ons!
Chat