Kantoorruimte huren Amsterdam Oost, Weesperstraat 61

4 (5 beoordelingen)
Voorzieningen
  • Postverwerking
  • Airconditioning
  • Telefoon beantwoording
  • Gratis WiFi
  • Bureau
  • Postadres
  • Koffie/thee
  • Printen
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Sociaal hart
  • Vergaderplek
  • Receptie
  • Internetmogelijkheden
  • Pantry
  • Lunchvoorziening
  • 24/7 toegang
Bereikbaarheid
Huren op deze locatie?

Dit is nu nog beschikbaar aan Weesperstraat 61 in Amsterdam Oost

Beschikbaarheid bijgewerkt:
Beschikbare kantoorkamers
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 1 persoon
    Huurprijs: € 690 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 2 personen
    Huurprijs: € 1.290 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 4 personen
    Huurprijs: € 2.310 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 5 personen
    Huurprijs: € 2.810 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 7 personen
    Huurprijs: € 4.110 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 8 personen
    Huurprijs: € 4.440 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 11 personen
    Huurprijs: € 6.650 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 12 personen
    Huurprijs: € 7.400 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
  • Kantoorkamer

    Ruimte: 21 personen
    Huurprijs: € 12.600 p.m. all-in
    Huurinformatie ontvangen
Hoeveel m2 kantoorruimte heb ik nodig?

Deze bedrijven gingen jou voor

Smiths Vrumona Greater Agap2 KPMG Landstede Adwise REB Twentepoort Jellyfish Voetbalprimeur Western Digital Pieter Pot Lemonade Vazquez Duracell Mollie ADAC Adecco Attraqt BMW Building-Heroes CRZB Deutsche-Bahn Dit-Holding Dura-Vermeer Dynamic-Yield Electrolux Frankwatching Go-Tan GoPro HSBC-bank In-Person ING-bank International-Organization-for-Migration InWork IP2-Entertainment Klarna-GmbH KPN Leader-Biomedical Lequal Lynxx Max-Boegl Menzis Moleskine Nedu Rabobank Radisson Raisin-GmbH Smart2Pay Takeaway Takeda Technische-Universiteit-Amsterdam Timing Too-Good-To-Go Tui Uber-Eats Unilever Unive Vandebron Vodafone Voeding-Leeft WeTravel Wunderbricks Young-Capital Young-Impact Zeker-Energie
Over dit kantoor

Kantoorruimte huren aan de Weesperstraat in Amsterdam (Oost)

Een kantoorruimte huren aan de Weesperstraat in Amsterdam Oost? Genesteld tussen de Amsterdamse grachten, staat dit kantoorpand dat gebouwd is in het jaar 1965. Dit kantoorpand ziet er zeer strak en modern uit en spreekt hierdoor erg uiteenlopende bedrijven aan. Voorbeelden van bedrijven die al gehuisvest zijn in dit kantoorpand zijn adviesbureaus, softwareproducten en financiële bedrijven. Je huurt hier kantoorruimte op de bovenste 3 verdiepingen. Er heerst hier een ontspannen sfeer en je zult je direct op je gemak voelen in dit kantoorgebouw. 

Huurprijzen

Dit kantoorgebouw kent een totale gebruiksoppervlakte van maar liefst 28.353 m2. Je huurt hier zowel werkplekken als afgesloten kantoorruimten. Momenteel zijn er nog meerdere kantoorruimten beschikbaar voor de verhuur. Het betreffen ruimten variërend van 1 tot 11 werkplekken. Voor een ruimte met 1 werkplek betaal je maandelijks €460,-, terwijl de huurprijs voor de ruimte met 11 werkplekken €4400,- bedraagt. Daarnaast huur je al een eigen werkplek in dit kantoorpand voor slechts €330,- per maand. 

Telefoonhokjes, vergaderruimte en heerlijke koffie 

In dit kantoorpand aan de Weesperstraat in Amsterdam (Oost) maak je gebruik van vele luxe services en voorzieningen. Zo beschikt het kantoorpand over afgesloten telefoonhokjes. Dit zijn geluiddichte nissen waar je in alle rust telefoongesprekken kunt voeren. Verder zijn er meerdere vergaderruimten aanwezig. Deze vergaderruimten zijn geschikt voor 2 tot 25 personen. Bovendien kun je de hele dag genieten van heerlijke ambachtelijk geroosterde koffie. Daarnaast maak je ook nog eens gebruik van alle standaard faciliteiten zoals receptionele ondersteuning en schoonmaakdiensten. Ideaal toch? 

Locatie en bereikbaarheid

Deze toffe locatie in Amsterdam is erg goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Treinstation Amsterdam Centraal ligt namelijk op een afstand van slechts 1,8 kilometer. De dichtstbijzijnde bushalte is Waterlooplein. Deze bushalte is slechts 6 minuten lopen vanaf kantoor. Kom je toch liever met de auto naar kantoor? Dan ben je vanaf de A10 en de A2 in slechts 10 minuten op kantoor. Uiteraard is er in het centrum van Amsterdam na werktijd genoeg te beleven! Café Eik en Linde is bijvoorbeeld een café waar je gezellig na werktijd een wijntje kunt drinken. Wat ook erg handig is, is dat er een Albert Heijn op de begane grond van het kantoorgebouw gevestigd is. Zo kun jij direct na werk nog even boodschappen doen. 

Huur jij binnenkort ook een kantoorruimte aan de Weesperstraat in Amsterdam Oost?

Zie jij het al zitten om in dit kantoorpand aan de Weesperstraat in Amsterdam Oost een kantoorruimte of (flex)werkplek te huren? Of wil je eerst het kantoorpand met eigen ogen bekijken? Plan dan een rondleiding in, dit is gratis en geheel vrijblijvend. SKEPP helpt jou aan een kantoorruimte aan de Weesperstraat.


Beoordelingen

Lees wat anderen vinden van deze locatie

B

Een super hip kantoor waarbij een hechte community is.

Heel vet!

J

In dit kantoorpand vindt je alles wat je nodig hebt.

Niet hele grote kantoren maar dit wordt zeker goed gemaakt door alle goede services en voorzieningen. Ook een hele gezellige omgeving, zeker belangrijk.

H

perfect, leuke ruimten met veel gezelligheid zo zou ik iedere dag met veel energie naar m'n werk gaan.

R

Leuk ingericht met de verschillende kleuren!

Fijne plek om te werken!

L

Leuke, verschillende ruimten ontworpen hier.

Fijne plek om te huren!



Waardering:
Bedankt voor jouw beoordeling!

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen! Daarom krijg jij van ons!

Kantoorinrichting met Officeplanner

Vraag een gratis inrichtingsvoorstel op maat aan voor je kantoorruimte aan Weesperstraat 61

Met Officeplanner huur, huurkoop of koop je een flexibel designinrichtingspakket op basis van je wensen en eisen voor de inrichting van jouw kantoor. Binnen 1 week is de nieuwe inrichting gereed op locatie.


Meer over Officeplanner
Bestel in de webshop
Geen verplichtingen