Bestel simpel kantoormeubilair naar wens met de Officeplanner Webshop van SKEPP

  • Door Madée Reinerink
  • vrijdag 15 februari 2019
  • 10

In de Officeplanner Webshop bestel je nu gemakkelijk en snel kantoormeubilair voor jouw inrichting. Je kunt zelf kiezen welk meubilair jij wilt voor jouw kantoorruimte, hierdoor kun jij je volledig uitleven en van begin tot eind de kantoorinrichting bepalen. Lees alle ins en outs over de Officeplanner Webshop van SKEPP en waarom de webshop voor jouw bedrijf geschikt is.


Officeplanner kantoorinrichtingEen impressie van meubilair uit de Officeplanner Webshop.

Hierom is de Webshop Officeplanner geschikt voor jouw bedrijf

De Webshop Officeplanner van SKEPP zorgt ervoor dat dat jij gemakkelijk en snel kantoormeubilair kan bestellen voor bij jou op kantoor. In de catalogus vind je alles types meubilair terug; van zitmeubilair en tafels tot kasten en accessoires. Het meubilair is afgebeeld, dus zo heb je direct een beeld van wat je aanschaft.

In de Webshop Officeplanner koop jij snel en snel kantoormeubilair voor jouw bedrijf.

De webshop van Officeplanner is ideaal voor het bestellen van meubilair voor jouw bedrijf. Al het benodigde meubilair vind je namelijk in de Officeplanner Webshop. In de nabije toekomst zullen de mogelijkheden in de Officeplanner Webshop worden uitgebreid. Zo zal naast de keuzemogelijkheid ‘Webshop’ op de homepagina van de Officeplanner Webshop ook de andere optie ‘Designer’ binnenkort beschikbaar zijn.

Met deze functie hebben bedrijven de mogelijkheid om hun eigen droomkantoor in te richten met het kantoormeubilair van de Officeplanner Webshop, dit door middel van een digitale webtool. Zo kun jij binnenkort heel precies de afmetingen doorgeven zodat je kunt bekijken of het meubilair past in jouw kantoorruimte.

Schermafbeelding 2019 02 11 om 10.31.10Het startscherm van de Officeplanner Webshop van SKEPP.


Andere mogelijkheden die ook binnenkort beschikbaar zullen zijn in de webshop, zijn de producten van Officekit. De verschillende hospitality-faciliteiten en tech-oplossingen verhogen het serviceniveau voor huurders. Producten hiervan zullen zijn: 24/7 keyless acces, digitale receptie en nog veel meer. Met Officekit komt er leven in jouw kantoorpand. Momenteel is Officekit nog volop in ontwikkeling. De eerste Officekit-locatie is al bekend, namelijk in Enschede.


De laatste ontwikkelingen van Officekit

Gemakkelijk meubilair bestellen in de Officeplanner Webshop

Dat de Officeplanner Webshop snel en gemakkelijk is, willen we je dan ook graag met eigen ogen laten zien. Daarom een voorbeeldbestelling, zodat je zelf kunt zien hoe je met slechts een paar klikken trotse eigenaar kunt zijn van meubilair uit de Officeplanner Webshop. De startpagina van de Officeplanner Webshop is het keuzemenu tussen Webshop en Designer. De Webshop klik je aan om zo snel en gemakkelijk je meubilair te bestellen.

Meubilair instellingen Webshop OfficeplannerDe verschillende categorieën zorgen voor een goed overzicht van het beschikbare meubilair in de webshop .

Stap 1: Kies je prijstype

Op het startscherm zie je de vraag ‘Kies eerst je prijstype’. Kies je voor huur, huurkoop of koop? Lees verder in dit blog welke optie het meest geschikt is voor jouw bedrijf, voor dit voorbeeld kiezen we voor de optie huurkoop van 12 maanden. Voor huurkoop kun je voor verschillende periodes kiezen van 12 tot 60 maanden.

Stap 2: Kies je type meubilair

De volgende stap is het selecteren van het juiste type meubilair. Je ziet de verschillende typen meubilair, van tafels, kasten tot accessoires. Binnenkort zullen hier ook de verschillende mogelijkheden van Officekit aan toe worden gevoegd. Selecteer het juiste meubilair wat jij nodig hebt voor jouw kantoorinrichting. Je kunt zelf kiezen hoe compleet jij je kantoorinrichting wilt.

Winkelmand Webshop OfficeplannerDe verschillende categorieën zorgen voor een goed overzicht van het beschikbare meubilair in de webshop .

Stap 3: Voeg meubilair toe aan jouw winkelmand

Heb jij al het benodigde meubilair toegevoegd? Of ben je nog wat vergeten toe te voegen? Links onderaan beschik je over de mogelijkheid om nog meerdere producten toe te voegen aan je winkelmand. Ben je uitgewinkeld? Dan klik je rechtsonder op de button ‘Bestellen’. Je zal worden doorgestuurd naar het betaalproces.

Bezorgdatum Officeplanner WebshopKies jouw bezorgdatum!

Stap 4: Bestelling afronden

Wanneer jij al je benodigde meubilair hebt toegevoegd, kun je vervolgens je gewenste bezorgmoment kiezen. Het meubilair kan namelijk al binnen een week op locatie geleverd worden. Terwijl SKEPP je het meubilair levert, kun jij je volledig richten op je core business.

Bestelling afrondenAlles ingevuld? Bestelling afgerond! Zo simpel kan het gaan.

Stap 5: Laatste stap

Het enige wat je nog te doen staat, is het invullen van de benodigde gegevens. Wanneer deze informatie is ingevuld heeft SKEPP genoeg informatie om jouw benodigde meubilair op locatie te leveren. Binnen 5 stappen kun jij al beschikken over meubilair uit de Officeplanner Webshop. Oftewel de Officeplanner Webshop is snel en gemakkelijk!


Probeer de Officeplanner Webshop zelf!

De mogelijkheden van Officeplanner Webshop

Voor het aanschaffen of huren van het meubilair heb je verschillende mogelijkheden, namelijk huren, huurkopen of kopen. Kies je voor de huurvariant? Profiteer dan van de hoge mate van flexibiliteit, waardoor je maandelijks oneindig kunt op- en afschalen. Benut je liever de voordelen van gespreid betalen, waarbij je wel eigenaar wordt van het meubilair?

Kies dan voor onze huurkoop optie. De laatste optie die wij bieden betreft de koop-optie, je hebt na aanschaf dan geen verplichtingen meer en bent meteen eigenaar van het meubilair. Dus wil je huren, huurkopen of kopen? SKEPP biedt je alle mogelijkheden in de Officeplanner Webshop.

Officeplanner kantoorinrichting designKies het meubilair wat bij jouw kantoorinrichting past!

Het meubilair is onderverdeeld in 2 stijlen: URBAN Scandinavian en URBAN Industrial. De stijl URBAN Scandinavian kenmerkt zich door haar rustgevende sfeer. Vooral kalme en neutrale kleurtinten vind je terug in deze kantoorinrichting. De kantoorruimte is daarnaast vaak clean en open. URBAN Industrial kenmerkt zich door de stoere materialen en donkere kleuren die in deze kantoorinrichting terugkomen. De afwerking is rauwer en er wordt gebruik gemaakt van zwart staal en cognac leder.

Kies jouw stijl! Urban of Scandinavian In de linkerkolom selecteer jij bij het kopje ‘Design’ gemakkelijk welke stijl kantoormeubilair jij wilt.


Naast dat het meubilair is ingedeeld op ‘Design’ is het ook ingedeeld op ‘Activity Based Werken’. Bij Activity Based werken, staat het werken op een productieve en efficiënte manier centraal. Voor elke activiteit vind je in de Officeplanner Webshop het juiste meubilair. Al het meubilair is namelijk gebaseerd op de 4 activiteitszones, ook wel C4 genoemd. De 4 activiteitszones uitgelegd:

  • Connect: de informele zone waar ruimte is voor ontmoeten, kort overleg, lunch en een kopje koffie. Het sociale hart van je bedrijf.

  • Conference: deze zone is speciaal gericht op formeel overleg, presenteren en vergaderen aan ons ruime aanbod vergadertafels.

  • CoWork: het uitoefenen van je dagelijkse werkzaamheden kan uitstekend in de CoWork zone. Uitwerken, vastleggen, en creëren aan bureaus of in de comfortabele lounge.

  • Concentrate: een zone voor terugtrekken, inspiratie en rust, zodat jij gefocust en geconcentreerd je werkzaamheden uit kunt voeren.

Wat is Officeplanner?

Officeplanner is een inspirerend designinrichtingspakket, bestaande uit meubilair naar keuze. De hoge mate van flexibiliteit en het ergonomische meubilair dat met een druk op de knop makkelijk is op- en af te schalen, is wat Officeplanner typeert. Je hebt beschikt al over een kantoorinrichting die aansluit bij jouw wensen en eisen in slechts 3 stappen.

De inrichting wordt op locatie opgeleverd. De inrichting is flexibel en kun je constant verschuiven op ieder gewenst moment, aangezien het meubilair niet aard- of nagelvast is. Bekijk alle mogelijkheden van Officeplanner:

Persoonlijk inrichtingsvoorstel met Officeplanner

Weet je niet goed hoe je voor jouw bedrijf de ideale werkomgeving creëert? Naast de Officeplanner Webshop biedt SKEPP ook de mogelijkheid om een gepersonaliseerd inrichtingsvoorstel aan te vragen voor jouw bedrijf. We snappen dat het lastig kan zijn om het juiste meubilair voor je kantoorinrichting samen te stellen, daarom helpen wij je bij SKEPP hier graag mee.

Op basis van jouw wensen en eisen kun jij in slechts 3 stappen al trotse eigenaar/huurder zijn van jouw nieuwe kantoorinrichting!

Vragen over de Officeplanner Webshop? Neem contact op met SKEPP

Het zou uiteraard kunnen dat je vragen hebt over de Officeplanner Webshop. Mocht dit zo zijn, schroom dan niet en neem contact op met SKEPP. We beantwoorden graag je vragen en helpen je graag bij het ontwerpen van jouw ideale werkomgeving. De Officeplanner Webshop: Snel en gemakkelijk. Oftewel, kantoormeubilair van de Officeplanner Webshop biedt vele voordelen!


Neem contact op!

Download hier ons magazine: Offline

In ons magazine 'Offline' vind je de beste kantoortips, meest toffe kantoorpanden, laatste trends voor je kantoorinrichting en meest unieke bedrijven uit Nederland. Win informatie in, profiteer van de tips en doe inspiratie op!